Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Aniversare

Turbo's Hoet Romānia, un an de existenta

Aniversare Turbo's Hoet Romānia

13.01.2012
Cornelia Rotaru
Turbo's Hoet Romānia, un an de existenta
Sfārsitul anului 2011 a marcat pentru Turbo's Hoet Romānia primul an de existenta si activitate pe piata din Romānia. Īn ciuda conjuncturii economice nefaste, compania a reusit sa īsi atinga obiectivele si se īndreapta spre obtinerea unei cote de piata de 10%.
Avānd īn vedere ca este o companie strict specializata pe comercializarea de turbosuflante, prin produse si servicii conexe de calitate, Turbo's Hoet Romania a reusit sa īsi impuna numele pe o piata care abunda īn produse contrafacute sau reparatii īndoielnice, oferind o alternativa superioara īn materie de turbosuflante. 
Īncepand cu anul 2011Turbo's Hoet Romania a gestionat si reprezentarea produselor Garrett de la Honeywell īn calitate de ‘'Master Distributor'' mergānd si īn acest sens pe linia marilor producatori din domeniu.
Cu o echipa entuziasta si de buni profesionisti, cu puternicul sprijin logistic si de know-how al grupului Turbo's Hoet Belgia, compania a reusit sa se pozitioneze īntre liderii de piata din domeniu datorita modalitatii de abordare si a manierei de a face business.
"Solutia turbo totala" este conceptul de business al companiei prin determinarea de a  trece dincolo de simplul act comercial si de a oferi clientilor un suport tehnic real specializat la cel mai īnalt nivel. Īn acest context, Turbo's Hoet a implementat un concept nou īn Romānia denumit Turbo Partner, adresat clientilor pentru care calitatea produselor si a serviciilor oferite catre consumatorul final sunt o prioritate si care ofera o garantie unica īn Romānia.

Sfaturi Turbo's Hoet
O turbosuflanta nu se defecteaza daca este utilizata īn parametrii prescrisi de producator.
99% din motivele defectarii unei turbosuflante sunt cauze externe. Dintre acestea principalele sunt: lipsa lubrifierii, ulei murdar si cu impuritati, obiecte externe pe admisia aerului īn turbosuflanta sau pe colectorul de evacuare, presiune prea mare a uleiului, presiune mare a gazelor de carter plus multe altele. Oricare ar fi sursa defectarii turbosuflantei aceasta trebuie identificata si remediata.
Īntotdeauna trebuie identificata sursa care a defectat turbosuflanta!

Cāteva verificari recomandate īnainte si dupa montarea turbosuflantei noi

1. Controlati conductele flexibile ale alimentarii cu ulei
Demontati conducta de alimentare cu ulei si controlati-o. Curatati conducta. Daca exista cea mai mica urma de obstructionare sau de deteriorare, conducta de alimentare trebuie īnlocuita imediat cu una noua.
Nu utilizati niciodata pasta de lipit pentru etansare.

2. Schimbati uleiul si īnlocuiti filtrul de ulei
Nu uitati sa īnlocuiti uleiul de motor si filtrul de ulei. Īn caz contrar, turbina risca sa fie deteriorata. Un ulei vechi sau ancrasat īmpiedica gresarea corespunzatoare a mecanismului interior si provoaca astfel daune puternice si ireversibile lagarelor si arborelui.

3. Controlati conductele flexibile ale returului de ulei
Demontati conducta de retur a uleiului si controlati-o. Daca observati cea mai mica urma de obstructionare sau de deteriorare, conducta de retur a uleiului trebuie īnlocuita imediat. Verificati totodata daca aceste conducte nu sunt ciupite. 
Nu utilizati niciodata pasta de lipit pentru etansare.

4. Controlati aerisirea carterului
Īn numeroase cazuri, aerisirea carterului este racordata la conducta de alimentare cu aer a turbo-ului. O aerisire īnfundata provoaca probleme de retur al uleiului la nivelul turbo-ului. Asigurati-va deci ca aerisirea carterului sa fie perfect degajata.

5. Controlati starea motorului
Daca motorul este īntr-o stare necorespunzatoare, acest fapt va avea influenta asupra turbo-ului. Presiunea crescuta īn blocul motor creeaza scurgeri de ulei la nivelul turbo-ului. Turbo-ul va sufla acest ulei īn directia motorului, fapt care va genera o combustie incompleta. Īn acest caz turbosuflanta va prezenta scurgeri de ulei, dar ea nu este cea "vinovata". 

6. Controlati conductele de aer
Montati īntotdeauna un filtru de aer nou si curatati conducta flexibila a aspiratiei de aer. Daca un racitor (intercooler) intermediar este instalat, eventualele reziduuri de ulei trebuie īndepartate. Conducta flexibila de la turbo spre motor trebuie de asemenea controlata cu grija.

7. Verificati presiunea uleiului
Utilizati o tava curata pentru a colecta uleiul folosit din conducta de alimentare cu ulei. Porniti motorul pāna cānd cca. 300 ml de ulei se elimina din conducta de alimentare. Aceasta operatiune este suficienta pentru eliminarea reziduurilor fara a deteriora turbo-ul. 

8. Verificati fixarea corespunzatoare pe galeria de evacuare.
Colectorul de evacuare poate totusi contine reziduuri metalice provenite din turbina anterioara. Acestea trebuie sa fie eliminate. Un colector care prezinta fisuri risca sa deterioreze turbo-ul nou.  Acesta trebuie īnlocuit ori de cāte ori exista īndoiala despre calitatile acestuia.

Verificati cu atentie acest punct.
9. Scoateti toate capacele de protectie ale turbosuflantei
Capacele de īnchidere s-au montat pe turbo pentru a preveni intrarea unor obiecte īn timpul transportului. Acestea trebuie sa fie toate īndepartate, cel mai important fiind capacul care obtureaza alimentarea cu ulei.

10. Verificati alimentarea cu ulei
Montati alimentarea cu ulei cu atentie. Pentru a face acest lucru, asigurati-va ca nu poate patrunde murdarie īn carcasa centrala a turbo-ului. Porniti motorul pentru un minut, fara a lasa sa se activeze turbo. Apoi lasati motorul sa functioneze la ralanti pentru cinci-zece minute. Nu accelerati motorul īn primele minute de functionare deoarece exista riscul ca īn instalatia de ungere sa existe goluri de aer care pot ajunge īn turbosuflanta si o pot deteriora.

11. Verificati racordurile
Īn timpul testului, ridicati īncet regimul de functionare al motorului si verificati toate racordurile pentru a detecta eventualele scurgeri.
Cānd motorul este cald, re-strāngeti toate asamblarile bulonate (prin suruburi).

12. Verificati presiunea īn turbo.
Utilizati un manometru pentru a controla presiunea īn turbo. Verificati pe testerele de motor, acolo unde exista posibilitatea, valorile reale si nominale ale noii turbosuflante. Orice abatere puternica de la valorile nominale trebuie identificata si remediata. Reglajul turbosuflantei si a actuatorului (supapei de control) a fost deja facut īn atelierele distrbuitorului sau ale producatorilor. 
Turbosuflantele suporta un test foarte riguros al calitatii atunci cānd sunt produse, lucru care face imposibila livrarea unui produs nou defect.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI