Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Anul 2012 aduce utilajele mai aproape de client

Brett Motors - tot mai aproape de client

12.04.2012
Gheorghe Apostol; Olga Juc
Brett  Motors - tot mai aproape de client
Vânzarea unuia sau a mai multor utilaje reprezinta o activitate extrem de elaborata, în spatele ei stând în primul rând un program de pregatire a echipelor de vânzari foarte bine pus la punct. Doar cunoasterea în amanunt a utilajelor nu este suficienta, cumparatorul lor fiind interesat de ceea ce poate face cu ele pe teren, de reducerea cheltuielilor de întretinere, de minimalizarea timpilor morti ce nu pot fi prevazuti datorita unor defectiuni neasteptate si, de ce nu, de oferta de finantare.
Brett Motors reprezinta o companie aparte, daca se poate spune astfel, vânzând utilajele cu suflet. Calitatea lor este data nu numai de numele producatorului, dar si de grija vânzatorului fata de client, aceasta facând parte din plus valoarea înglobata în produs si oferita acestuia pentru a obtine un profit cât mai mare. 
Activitatea post vânzare a utilajelor este foarte importanta pentru preîntâmpinarea defectiunilor si scurtarea timpului de stationare în reparatii. "De mare ajutor ne este experienta statistica a principalelor cauze si defectiuni care au avut loc în decursul zecilor de ani de utilizare. BRETT MOTORS are propria evidenta a masinilor în functie de producator, model sau client. Astfel putem identifica foarte rapid orice utilaj sau echipament din teren si sa-i studiem fisa individuala. 
Pentru prevenirea eventualelor defectiuni, la fiecare interventie de revizie orara se întocmeste un Raport Service în care este trecut necesarul de piese si consumabile recomandat, precum si sfaturi în cazul unei întretineri sau utilizari defectuoase.
Nu putem exclude cazurile atipice de santier care ne impun interventii rapide si eficiente chiar în mijlocul lucrarilor. Pentru acest gen de interventii, autoutilitarele firmei sunt complet dotate ca ateliere mobile, echipate cu tot ce este necesar pentru reparatii si eventual lansarea comenzilor pentru piese catre departamentul de piese de schimb.
Indiferent daca utilajele sunt sau nu în garantie putem sa asiguram imediat piese de schimb din stocul propriu sau prin curierat rapid în 24 de ore de la depozitul central din Europa", spune doamna Monica Brezoianu, director general al Brett Motors. 

Masini si Utilaje: Daca un utilaj este întretinut corect, sa spunem un încarcator multifunctional Mustang, în mod normal acesta va functiona în parametri pe întreaga perioada de garantie?
Monica Brezoianu: Utilajele Mustang au fost proiectate si fabricate pentru a functiona cu beneficii maxime indiferent de conditiile lucrarii sau de anotimp. Din aceste considerente s-a urmarit în permanenta adoptarea variantelor constructive simple, fiabile, economice si în parteneriat cu cei mai consacrati producatori de motoare, componente hidraulice si electrice.
Avem utilaje care au mii de ore de functionare si n-au cunoscut altceva decât interventiile pentru programul de întretinere, înlocuirea unor garnituri sau furtunuri. 

M&U: Daca un client doreste sa achizitioneze un utilaj de la societatea Brett Motors si contacteaza firma indirect, cu ajutorul telefonului sau e-mailului, care este raspunsul dumneavoastra la solicitarea sa? Care sunt etapele de urmat pâna la închiderea contractului sau aducerea utilajului în tara?
M.B: Contactarea indirecta nu se realizeaza fara munca si efort financiar, ambele directionate în cât mai multe directii. Înca de la înfiintare, BRETT Motors a avut un plan bine stabilit pentru promovare. Acest plan bine definit se regaseste azi în solicitari virtuale care se transforma, datorita obiectivelor nostre în relatii interpersonale si chiar prietenii, prin contactele directe cu potentialii clienti. Sunt realizate vizite de prezentare la sediile clientilor pentru a se putea asigura o prezentare si o consultanta cât mai exacte. 
Obiectivul nostru este ca semnarea unui contract sa nu fie doar ceva formal, ne dorim sa avem parteneri de afaceri, nu simpli cumparatori. 

M&U: Putem vorbi de o valoare adaugata oferita cumparatorului? Reusiti fidelizarea clientilor, acestea fiind moduri foarte eficiente, de altfel, de crestere a vânzarilor?
M.B: Întotdeauna oferim clientilor nostri mai mult decât se asteapta sa primeasca. Chiar daca vorbim de lucruri mici, cum ar fi trusa de scule completa la primirea utilajului achizitionat, stim ca aceste mici detalii fac diferenta.

M&U: Echipamentele de randament, precum ciocanele hidraulice marca Socomec sau frezele Simex sunt la fel de importante ca si utilajele purtatoare. Brett Motors ofera de asemenea si foarfece pentru demolari, cupe concasor, cupe de sortare, samd. Ce doreste un client de la un echipament de acest tip? 
M.B: Traversam o perioada în care putem spune ca pretul nu este neglijat. Pentru a veni în sprijinul clientilor în acest sens producatorii cu care lucram sunt focusati pe solutiile simple care s-au dovedit eficiente în decursul anilor. În acest sens se pleaca de la un utilaj sau un echipament de baza caruia i se pot adauga în timp diverse subansamble în functie de tipul lucrarii. Nu se face rabat de la calitate deoarece fiecare dintre noi suntem cumparatori si ne dorim calitate si eficienta cu costuri de achizitie sau întretinere cât mai reduse. Totodata calitatea permite cumpararea si adaugarea diverselor subansamble specializate chiar si dupa câtiva ani de folosire.
Întelegând perfect activitatea pe care o are de desfasurat partenerul nostru si strategia de viitor a lui, putem sa oferim masini cu echipamente specializate ce nu au dezamagit niciodata clientul. Simplitatea operationala si eficienta utilajelor noastre poate fi probata de orice potential beneficiar prin simpla proba de lucru.
Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI