Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Intermat 2012

Noile game de motoare Deutz

Noile game de motoare Deutz

17.05.2012
Noile game de motoare Deutz

Deutz a prezentat la Paris un portofoliu complet al motoarelor sale și al componentelor DVert® pentru standardul EU Stage IV/US EPA Tier 4.

Modelul ultra-compact TCD 2,9 L4 acoperă gama de puteri cuprinsă între 25 și 55,4 kW și este disponibil în versiune aspirată sau cu turbocharger, cu sau fără sistem de răcire intern și sistem de recirculare externă a gazelor. Acesta este echipat cu un sistem de injecție de înaltă presiune cu magistrală comună de alimentare (Common Rail). Noul motor Deutz  cu 4 cilindri în linie, special dezvoltat pentru instalații extrem de scurte sau restricționate spațial oferă performanțe înalte și un cuplu de torsiune care funcționează foarte lin și care ajunge la niveluri cu până la 50% mai înalte comparativ cu alte motoare din aceeași categorie.

Deutz acoperă gama de putere între 50 și 90 kW cu modelul TCD 3.6 L4, puternic și complet reproiectat. Cu un cuplu de torsiune impresionant de 480 Nn și un nivel maxim al puterii la 90kW, motorul compact cu 4 cilindri reușește să pătrundă într-o clasă de performanță care până acum a fost asociată cu motoare cu o capacitate cilindrică semnificativ mai mare, dar în același timp reușește să furnizeze o putere comparabilă cu cea a unui motor Tier 3 cu o capacitate cubică de 4,5 litri la o viteză între 1.400 și 1.600 rpm. Datorită micșorării consistente a motorului, clienților li s-a pus la dispoziție mai mult spațiu pentru instalarea celorlalte componente necesare pentru atingerea standardului Tier 4.

În gama de putere între 70 și 115 kW, Deutz oferă clienților săi motorul TCD 4.1 L4 cu răcire cu apă care eliberează un cuplu de torsiune maxim de 610 Nm cu o viteză care variază între 1.400 și 1.600 rpm.

Motorul are un sistem de tratare ulterioară a gazelor (EAT) cu filtru de particule închis și SCR.

Modelul TCD 6.1 L6 garantează o creștere a performanțelor de până la 25% comparativ cu modelul precedent și atinge un cuplu maxim de 1.000 Nm în gama de putere între 100 și 180 kW. Motorul robust cu 6 cilindri în linie cu propulsie turbo și intercooler și sistem common rail controlat electronic cu injecție de înaltă presiune (DCR®) impresionează prin eficiență raportată la costuri, durată de viață îndelungată și intervale lungi de service.

Motorul cu 6 cilindri în linie TCD 7.8 L6 cu răcire cu apă  se încadrează în gama de putere între 160 și 250 kW, fiind cel mai puternic motor din gama medie. Acesta este dotat cu turbocharger și intercooler, sistem de recirculare externă a gazelor și un sistem de injecție de înaltă presiune common rail Deutz de 2.000 bari (DCR®) și a fost proiectat pentru operațiuni heavy duty. Comparativ cu modelele anterioare, TCD 7.8 aduce economii la nivelul consumului de combustibil de până la 5%.

Motorul din seria V cu răcire cu apă, model TCD 12.0 V6 se încadrează în gama de putere între 240 și 390 kW. Proiectat pentru operațiuni heavy duty, modelul TCD 12.0 are o durată de viată îndelungată și intervale lungi de service și în același timp asigură o optimizare a costurilor operaționale.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI