Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
BT Best Tools

Interviu VIP: tradiţia calităţii

Chicago Pneumatic, tradiţia calităţii

21.06.2012
Dan Pavel, Mariana Pătru
Interviu VIP: tradiţia calităţii

Societăţile de tradiţie au început să apară şi în România. De fapt, ce însemnă această recunoaştere? Dezvoltare continuă a produselor şi serviciilor, menţinerea unui standard de calitate cât mai înalt, constant în timp şi mai ales, prezenţă pe piaţă, acolo unde şi când este nevoie.

Încetul cu încetul acest tip de firme încep să fie cunoscute şi recunoscute şi în afara ţării, companii producătoare internaţionale de prim rang ce activează într-o anumită industrie apreciind calităţile importatorului din România.

Noi am ales ca astfel de exemplu societatea B.T. Best Tools Company SRL, cu sediul central în Bucureşti, o societate cu experienţă îndelungată atât în domeniul vânzării cât şi al asigurării service-ului echipamentelor de curăţenie şi al utilajelor pentru construcţii. Compania este certificată ISO 9001/2000 pentru activităţile de comercializare şi asigurare a service-ului pentru toată gama de utilaje şi echipamente importate. 

Alegerea furnizorilor firmei a avut la bază criterii extrem de riguroase precum calitatea, durata îndelungată de utilizare şi uşurinţa în exploatare, produsele acestora trebuind să înglobeze, printre altele, tehnologii şi echipamente ultramoderne, departamente specializate în proiectare şi dezvoltare şi nu în ultimul rând capacităţi de producţie în Europa. Dar oferta de calitate nu se opreşte aici, societatea oferind garanţie şi post-garanţie precum şi piese de schimb pentru o perioadă de minim 10 ani pentru toată gama de produse comercializate.

Luna trecută societatea BT Best Tools a primit o vizită importantă, de fapt o recunoaştere implicită a calităţii serviciilor sale: domnul Kishore Sidhwani, Vice Preşedintele societăţii Chicago Pneumatic Construction Equipment. Acesta a acceptat să acorde un interviu în exclusivitate pentru cititorii revistei noastre.

Maşini si Utilaje: Cum a început colaborarea cu importatorul oficial pentru România, societatea BT Best Tools?

Kishore Sidhwani: Când am pus bazele acestei colaborări, societatea BT Best Tools era de câţiva ani un reprezentant foarte activ al mărcii TREMIX şi vindea echipamente pentru compactarea solului şi beton pentru piaţa de construcţii din România. Gama de produse TREMIX a fost inclusă în anul 2010 printre produsele companiei Chicago Pneumatic Construction Equipment.

BT Best Tools a acceptat propunerea noii firme americane aproape imediat şi şi-a extins portofoliul de produse, iar până la finele anului 2010 vindea întreaga gamă de echipamente Chicago Pneumatic, incluzând ciocane hidraulice pentru utilaje, scule pneumatice de mână, unelte hidraulice de mână, generatoare de putere, echipamente de compactare, compresoare portabile. În acelaşi timp compania a rămas un partener puternic pentru gama de echipamente de beton TREMIX.

M&U: Care este părerea dumneavoastră despre piaţa din România? Credeţi că este una specială prin specificul său?

K.S.: Piaţa din România este una interesantă şi stabilă, care a evoluat mult în ultimele două decenii. Au fost multe investiţii în infrastructură în ultimii 10 ani, un trend care s-a accelerat odată cu aderarea României la Uniunea Europeană în 2007. România este o ţară mare şi credem că investiţiile în dezvoltarea infrastructurii vor continua şi pentru că pe noi ne interesează piaţa construcţiilor, acest lucru nu poate decât să ne bucure. Chiar dacă am remarcat un uşor regres odată cu începerea crizei economice, suntem încrezători că segmentul de piaţă pe care activăm va rămâne puternic. Piaţa românească este o prioritate şi are potenţial. Credem că avem gama de produse potrivită pentru clienţii de aici şi cu un partener ca BT Best Tools suntem pregătiţi să îndeplinim cererea în creştere de pe această piaţă. Pentru mine este important să am întâlniri cu partenerii noştri, să iau pulsul pieţelor locale şi să iau contact cu clienţii, pentru a înţelege ce putem face noi, în calitate de companie producătoare, pentru a ne putea îmbunătăţi produsele şi serviciile.

M&U: Cum caracterizaţi piaţa din România în baza experienţei dumneavoastră globale? Este o piaţă cu personalitate sau în curs de definire?

K.S: Piaţa la nivel global se extinde şi vânzările capătă o notă de internaţionalizare din ce în ce mai pregnantă. Din acest punct de vedere România nu este cu mult diferită, dar fiecare piaţă locală are propriile sale trăsături specifice. Cred că România are rădăcini culturale foarte puternice, care se regăsesc şi în afaceri şi din ce am remarcat, aici afacerile au la bază încrederea şi relaţiile între oameni.

M&U: Chicago Pneumatic a fost încă de la început un lider în industrie, aducând inovaţii importante precum ciocanul hidraulic. Ne puteţi da mai multe detalii despre produsele dezvoltate în ultimii ani?

K.S: Chicago Pneumatic este un brand puternic, cu peste 110 ani de istorie. 

Astăzi compania este prezentă în mai multe pieţe şi industrii: în construcţii, demolări, construcţia de drumuri, sectorul industrial, de întreţinere, vehicule de service, pentru a menţiona doar câteva. 

Chicago Pneumatic Construction Equipment este o companie complet dedicată sectorului de construcţii uşoare şi segmentului de demolări, iar portofoliul de produse a fost extins în ultimii ani pentru a corespunde cerinţelor acestor segmente. Printre noile produse lansate se numără gama de ciocane hidraulice RX, un exemplu bun de produs fiabil care oferă calitate şi beneficii pentru utilizator la preţuri accesibile.

Am mai lansat de asemenea o nouă serie de echipamente pentru compactarea solului şi scule de mână, am extins gama de echipamente hidraulice de mână şi recent am adăugat la portofoliul de produse în gama de compactoare, plăcile compactoare montate ca şi echipamente pe braţele de excavatoare.

M&U:  Care este secretul succesului Chicago Pneumatic?

K.S: Sloganul şi promisiunea noastră de brand spune totul: „Oameni, Pasiune, Performanţă”. Avem în echipă oameni dedicaţi, atât cei care lucrează pentru Chicago Pneumatic, cât şi în rândul distribuitorilor, oameni care sunt foarte pasionaţi de ceea ce fac, de brand şi de produse.

Cu toţii ne străduim să obţinem cele mai bune performanţe în toate aspectele afacerii, de la dezvoltarea produselor, vânzări şi service până la relaţia cu clienţii şi performanţele produselor.

M&U:  Care sunt criteriile de performanţă pe care distribuitorii locali, precum BT Best Tools, trebuie să le îndeplinească?

K.S:  Dealerii noştri locali sunt „picioarele noastre pe stradă” şi oglinda noastră în piaţă. Prin intermediul lor lucrăm pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor şi necesităţilor clienţilor astfel că avem foarte multă încredere în distribuitorii noştri, dar în acelaşi timp şi aşteptări mari. Trebuie ca dealerii noştri să gestioneze vânzările şi service-ul pe pieţele unde activează, şi în plus să ofere şi servicii aftermarket de înaltă calitate, ceea ce presupune foarte multă experienţă, dar şi o bună cunoaştere a pieţei. În termeni de afacere ne aşteptăm la rezultate de vânzări bune şi o creştere constantă, acolo unde este posibil.

În schimb, suntem totdeauna disponibili pentru a le oferi sprijinul de care au nevoie, pentru că un parteneriat merge în ambele direcţii.

M&U: Care sunt noutăţile pe care le aduceţi pieţei în 2012?

K.S: Am lansat recent o gamă de plăci compactoare hidraulice şi am extins gama de scule hidraulice şi generatoare de putere.

Echipamentele şi gama de scule hidraulice ataşabile sunt totdeauna interesante, pentru că reprezintă un produs încă în curs de dezvoltare cu care nu toată lumea este familiarizată, deşi sunt excelente pentru şantierele izolate.

Deoarece pot fi ataşate şi utilizate din încărcătoare multifuncţionale şi echipamente asemănătoare, sunt foarte versatile.

În plus ne concentrăm şi pe gama de ciocane hidraulice ce pot fi montate pe diferite utilaje, care este disponibilă pentru maşini de până la 75 de tone. Investim în dezvoltarea de noi produse şi ne dorim ca în viitorul apropiat să introducem grupuri electrogen on site şi o nouă gamă uşoară de compactare.

Istoria Chicago Pneumatic

În anul 1901 societatea americană se afirmă pe piaţa construcţiilor prin lansarea primului ciocan pneumatic cu o singură supapă. Succesul înregistrat pe piaţa nord-americană a încurajat compania să continue seria de invenţii cu utilitate practică imediată.

După numai trei ani Chicago Pneumatic lansează pe piaţă primul echipament cu acţionare electrică. Din acest moment, piaţa echipamentelor electrice se va dezvolta în mod accelerat, devenind o parte distinctă a afacerilor de profil.

Cu ajutorul invenţiilor Chicago Pneumatic, printre care enumerăm uneltele speciale precum pistolul de înşurubat, lansat în producţia de serie în anul 1912, compania a ajutat la scrierea unor pagini din istoria construcţiilor Statelor Unite. Echipamentele şi uneltele sale au avut un rol esenţial în construcţia unor clădiri precum Empire State Building, Golden Gate Bridge din oraşul San Francisco, metroul oraşului Chicago sau la construcţia primei autostrăzi trans-America.

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI