Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Deutz AG

Motoarele TCD 7.8 și TCD 12.0/16.0

Motoarele Deutz TCD 7.8 și TCD 12.0/16.0

15.08.2012
Ema Stancu
Motoarele TCD 7.8 și TCD 12.0/16.0

Reglementările pentru reducerea sistematică a poluanților din gazele emise de motoarele diesel au intrat în vigoare în Europa și SUA încă din 1996.

Reducerea nivelului de emisii este un proces extrem de complex și solicită implementarea de soluții din ce în ce mai inovatoare privind design-ul motorului, injecția de combustibil, tehnologia de combustie și propulsie turbo.

Stage 4 reprezintă cea mai mare provocare de până acum pentru producătorii de motoare și va impune necesitatea utilizării unor module tehnologice noi.

Deutz a prezentat la ediția din acest an a Intermat de la Paris un portofoliu complet al motoarelor sale și al componentelor DVertŸ pentru standardul EU Stage IIIB &IV/US EPA Tier 4 Interim și Tier 4.

TCD 7.8

Motorul cu 6 cilindri în linie TCD 7.8 cu răcire cu apă, turbocharger și intercooler se încadrează în gama de putere între 160 și 250 kW/214 și 335 CP la 1.800-2.200 rpm, fiind cel mai puternic motor din gama medie. Acesta este dotat sistem de recirculare externă a gazelor și un sistem de injecție de înaltă presiune common rail Deutz de 2.000 bari (DCRŸ) și a fost proiectat pentru operațiuni heavy duty.

Motorul și tehnologia de tratamentul ulterior al gazelor (EAT) sunt adaptate pentru a conferi o eficiență optimă pentru întregul sistem și astfel este asigurat un consum minim de combustibil și costuri totale operaționale reduse. Comparativ cu modelele anterioare, TCD 7.8 aduce economii la nivelul consumului de combustibil de până la 5%.

Acest model este dotat cu un sistem modular de tratament, ulterior cu componente din kit-ul Dvert și variante opționale de configurare. Acest lucru determină un grad înalt de flexibilitate în integrarea echipamentului pentru OEM.

Puternicul sistem de injecție Deutz Common Rail (DCRŸ)  și sistemul de control electric al motorului (EMR4) asigură performanțe optime pentru motor cu un consum redus de combustibil.

Intervalele lungi de schimbare a uleiului și schimbarea ușoară a fluidelor motorului reduc costurile operaționale și cresc disponibilitatea echipamentului.

Design-ul compact și accesoriile prietenoase cu utilizatorul reduc costurile de instalare și cresc numărul aplicațiilor. În același timp, acest motor prezintă cele mai bune performanțe de pornire la rece chiar și în cele mai extreme condiții meteorologice.

TCD 12.0/16.0

Motorul din seria V cu 6 sau 8 cilindri, cu răcire cu apă, model TCD 12.0 / 16.0 se încadrează în gama de putere între 240 și 390 kW/ 322 și 697 CP la 1.800 – 2.100 rpm. Proiectat pentru operațiuni heavy duty, modelul TCD 12.0 are o durată de viată îndelungată și intervale lungi de service și în același timp asigură o optimizare a costurilor operaționale.

Motorul și tratamentul ulterior al gazelor (EAT) sunt adaptate pentru a conferi o eficiență optimă pentru întregul sistem și astfel este asigurat un consum minim de combustibil și costuri totale operaționale reduse.

Instalarea adecvată și dimensiunile de conectare ale motorului facilitează schimbarea instalațiilor existente cu cele adaptate noilor stadii din legislația de emisii în vigoare .

Acest motor îndeplinește standardele EU Stage IIIB și US EPA Tier 4 Interim utilizând tehnologia SCR, iar normele EU Stage IV/US EPA Tier 4 cu ajutorul tehnologiei EGR și DVERTŸ.

 

Anul XII, nr. 140, oct 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI