Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Prezentare de companie

Schmitz Cargobull – The Trailer Company

: Schmitz Cargobull – The Trailer Company

18.09.2012
Dan Pavel
Schmitz Cargobull – The Trailer Company

Societatea Schmitz Cargobull a fost înființată în Germania în anul 1892, istoria sa de 120 de ani contopindu-se cu istoria transportului rutier din Europa și mai apoi din întreaga lume. Ca unul din liderii mondiali de necontestat, producătorul german dezvoltă permanent o activitate de cercetare, lansând produse noi, acestea acoperind o gamă largă de tipuri de transport, de la transportul de mărfuri generale până la cel sub temperatură controlată sau de materiale pentru construcții.

În România, Schmitz Cargobull a fost primul mare producător european care a fost prezent după revoluția din 1989. Astfel, în anul 1996, prin societatea Intercamion a fost deschis primul sediu de vânzări și service la București. Rezultatele foarte bune au făcut ca în anul 2003 să se înființeze reprezentanța Schmitz Cargobull Romania, care a preluat activitatea dealerului său zonal. Deși încetul cu încetul, prin intrarea pe piața din România și a altor mărci internaționale, aceasta a fost împărțită între aceștia, un proces normal de altfel, totuși structurile de la Schmitz Cargobull au rămas un lider de necontestat, dacă luăm în considerare cifrele de vânzări. Astfel, de la un procent de 70-80% înainte de 2003, și în prezent reușește pe anumite tipuri de structuri să ocupe peste 50% din totalul de unități vândute.

Domnul Eugen Stan, director comercial Schmitz Cargobull Romania ne-a declarat în acest sens: „Sigur că este foarte greu să te menții în frunte și mai ales pentru o perioadă așa de lungă, într-o industrie competitivă cum este cea de transport. În momentul de față suntem aproape de 50% per total produse din punctul de vedere al cotei de piață”.

Mutarea într-un sediu nou, special construit pentru reprezentanța din România, reprezintă un moment important în istoria firmei: „Aici suntem de trei luni. Ne-am dorit o locație care să vorbească de la sine despre profilul nostru de activitate, fiind aproape de autostradă. Aici avem loc suficient pentru a prezenta celor interesați noile semiremorci pe care le avem tot timpul disponibile. De asemenea, activitatea de Trade-in este cu atenție urmărită, deoarece în  momentul de față reprezintă un element important al afacerilor din România. Din acest moment, pe lângă semiremorcile noi, clienții interesați au acces permanent la o serie de semiremorci second hand.

Deși piața de construcții din România nu a strălucit prin achiziții în ultimii ani, o societate de mărimea Schmitz Cargobull are capacitatea de a găsi soluții personalizate pentru fiecare țară.

Astfel, reprezentanța din România lucrează cu toate societățile de leasing din țară, dar în același timp apelează, atunci când alte soluții de finanțare nu sunt posibile, și la propria firmă de leasing, Cargobull Finance. Astfel, semiremorcile vechi devin parte din avansul necesar pentru finanțarea unei noi flote.

Dar soluțiile oferite nu se opresc aici, în ultimul an benele de aluminiu, mai ușoare și deci cu o capacitate de transport utilă mai mare câștigând teren. Astfel modelul SKI 2SL 7.2, având o benă ușoară de aluminiu cu un volum de 24 mc și o masă proprie de 5.814 kg a fost din ce în ce mai solicitat pe piața din România.

„În prezent, se fac foarte puține investiții în flote noi. Normal, pentru aceste vremuri de criză se poate spune, când mai mult se înlocuiesc vechile semiremorci cu altele noi. Totuși, deși rata de înnoire ar trebui să fie de 10 - 15% din totalul parcului auto național, în realitate este mult mai mică. Noi ne-am adaptat la această situație, și astfel am ajuns să preluăm vechile mașini ca avans pentru proiecte noi de livrare și finanțare. Este o soluție corectă pentru aceste vremuri. De asemenea, în fiecare moment avem disponibilă câte o semiremorcă nouă, o basculantă, o semiremorcă de cereale astfel încât cine vrea să vină să vadă despre ce este vorba, să confrunte detaliile tehnice, poate oricând să vină să le vadă”.

Spațiul destinat expunerii este încă în lucru, cei 18.000 mp, atât cât reprezintă întreaga suprafață a reprezentanței Schmitz Cargobull Romania, permițând realizarea unor zone verzi de relaxare, apropiate de structurile expuse în cadrul show-room-ului în aer liber. Din acest punct de vedere, investițiile vor continua

Bena basculabilă model M.KI

 Adaptabilă pentru autoșasiuri cu 3 sau 4 axe

 Poate fi construită în varianta de benă semirotundă din oțel, varianta standard sau benă pătrată din oțel, opțional.

 Construcție din oțel de calitate superioară cu o duritate de 450 HB

Date tehnice:

 Lungime de încărcare de 4,5 m pentru autoșasiuri cu tracțiune de tip 6x4 si 6x6

 Lungime de încărcare de 5,0 m pentru autoșasiuri cu tracțiune de tip 6x4 si 6x6

 Lungime de încărcare de 5,5 m pentru autoșasiuri cu tracțiune de tip 8x4 si 8x6

 Lungime de încărcare de 5,8 m pentru autoșasiuri cu tracțiune de tip 8x8

 Pereți laterali în variante constructive de 1.360 mm și 1.460 mm înălțime

 Realizarea de opțiuni specifice fiecărui client

 

Anul XII, nr. 141, nov 2017
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

Truck Power, Octombrie 2017
 
Truck Power, Octombrie 2017

Trenchless Romania, Mai 2017
 
Trenchless mai 2017

Supliment Carburanti & Lubrifianti, Martie 2017
 
Revista M&U - Supliment Carburanti si Lubrifianti Martie 2017
 
 
 
 

PARTENERI