Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

ÎNCĂRCĂTOARELE DE LA MANITOU MEREU MAI CONECTATE

ÎNCĂRCĂTOARELE DE LA MANITOU MEREU MAI CONECTATE

Conectivitatea servește la optimizarea costului mașinilor. Pentru grupul Manitou aceasta înseamnă concentrarea informațiilor despre locație, consum, starea de funcționarea sau documentație. Soluțiile digitale oferite de Manitou clienților și dealerilor săi permit gestionarea, optimizarea și securizarea în timp real a flotei de echipamente deținută de aceștia.

FIECARE MAȘINĂ CONTRACTATĂ CU MANITOU ESTE O MAȘINĂ CONECTATĂ!
Internetul obiectelor” reprezintă o piață în continuă creștere. Grupul Manitou utilizează această tehnologie avansată pe produsele sale de serie, pentru conectarea noilor mașini contractate de la începutul lunii ianuarie 2019, în Europa – mai puțin a stivuitoarelor industriale, stivuitoarelor TMM/TMT, excavatoarelor, încărcătoarelor articulate compacte, platformelor de lucru la înălțime tip f oarfecă. Datele colectate le asigură cumpărătorilor de mașini Manitou, o nouă experiență și servicii noi.
*Studiul a fost efectuat pe 350 de model e noi MLT 741-140 V+ aflate în exploatare de mai mult de un an. Măsur ătorile au fost efectuate conform protocolului de încercări „REDUCE Fuel”, validat de UTAC. Economiile au fost realizate pentru o perioadă medie de utilizare de 1.000 de ore pe an.

"Mașinile conectate reprezintă o sursă esențială de date pentru obiectivul nostru de a reduce TCO (Costul Total de Proprietate) la utilizator. Datorită modelelor MLT 741-140 V+ deja echipate, am constatat un consum mediu de numai 5,78 l/h* pe toate cele patru aplicații ale încărcătorului telescopic: încărcare, deplasare, manipulare și funcționare la turația de ralanti. Acesta reprezintă o economi de peste 4.660 EUR pe parcursul a trei ani de utilizare, față de media pieței." - Olivier Le Pesquer, Responsabil TCO pentru dezvoltarea serviciilor Manitou.

MYMANITOU
Așa cum ne-a obișnuit, grupul Manitou oferă soluții pentru a ușura și eficientiza munca operatorului. În prezent Manitou dezvoltă o nouă aplicație mobilă pentru a permite celor ce o utilizează să afle totul despre mașina lor. În cadrul eforturilor grupului Manitou îndreptate spre digitalizare, noua aplicație «MyManitou» pentru telefoanele inteligente și tablete este proiectată mai ales pentru a oferi un servicii instantanee. Datorită datelor transmise în timp real, proprietarii de mașini Manitou au posibilitatea să cunoască în orice moment poziția mașinii, consumul de combustibil, dar și nivelul acestuia în rezervor, chiar și indicatorul de cost TCO și, cel mai important, să detecteze orice probleme tehnice înainte de a apărea avarii majore.

Pentru a evita timpii de oprire ce ar afecta productivitatea, utilizatorii au posibilitatea, de asemenea, să contacteze cu ușurință cel mai apropiat dealer prin intermediul aplicației «MyManitou», pentru a anticipa orice intervenție a unui tehnician pe mașină. Totodată, prin intermediul aplicației «MyManitou», proprietarul are acces la întreaga documentație disponibilă pentru mașină, inclusiv garanția, carnetul de service, contractul de întreținere și manualul cu instrucțiunile de exploatare a mașinii.

PENTRU ORICE CERINȚĂ, O SOLUȚIE: NOUA PLATFORMĂ DIGITALĂ EASYMANAGER!
În octombrie 2019, grupul Manitou și-a propus să lanseze o platformă web reproiectată, dedicată managerilor de flote și echipelor de service, prin intermediul căreia aceștia își vor putea urmări activele conectate, din sfera lor de activitate. Managerii de flotă își vor putea începe ziua de lucru verificându-și lista de probleme de rezolvat în funcție de nivelul de alertă, pentru a-și stabili prioritățile de lucru asupra mașinilor. Noua platformă web este mai receptivă, are noi funcționalități ce vizează monitorizarea la distanță, un timp de răspuns mai rapid și poate transmite notificări cu privirea la apariția unor evenimente neașteptate.

În combinație cu aplicația mobilă «EasyMANAGER» (optimizată prin intermediul sistemului telematic Trackunit), tehnicienii de la Manitou pot stabili o legătură cu utilizatorii și cu echipa de service, pentru a oferi consultanță, a urmări și limita orice apariție a vreunei defecțiuni a mașinii. Un răspuns mai rapid reprezintă prioritatea numărul unu a suitei de soluții digitale a grupului Manitou pentru îmbunătățirea nivelurilor de servicii cu indicatori cheie de performanță pentru a maximiza disponibilitatea mașinilor.

Datorită acestor caracteristici, care abordează toate aplicațiile, proprietarii de mașini de la Manitou vor putea colecta toate informațiile utile pentru a înțelege mașina și pentru a o exploata astfel încât TCO să fie cât mai scăzut. În acest sens, Maxime Deroch, președintele diviziei Service & Solutions, spunea: „Suntem foarte mândri că putem oferi clienților noștri servicii conectate, care să le permită să lucreze fără a-și face griji pentru mașina lor și pentru alte active valoroase. Astfel, ei vor fi liberi să se concentreze asupra activității lor de bază și, beneficiind de o mașină conectată, vor avea posibilitatea de a-și reduce TCO-ul, de a economisi timp și de a îmbunătăți siguranța lucrului.”

COLABORARE SPORITĂ: NIVELURI MAI BUNE DE SERVICII ȘI GARANȚIE CONTRACTUALĂ DE DOI ANI!
Prin comunicarea datelor despre mașini, în conformitate cu cerințele GDPR, proprietarii de mașini pot beneficia de servicii la un nivel superior. Totodată, prin abonarea la servicii conectate, proprietariide mașini vor avea posibilitatea de a obține o garanție contractuală de doi ani sau 2.000 de ore de funcționare.

Industry

Recent Posts:

UTILBEN, companie lider de piață în România la vânzarea de utilaje second-hand și cu o creștere semnificativă în comercializarea de echipamente noi, a primit cea mai înaltă distincție din partea SUNWARD, unul dintre cei mai mari producători de utilaje din China ...


Citeste mai mult

În perioada 21 septembrie-12 octombrie a avut loc turneul de promovare a noii generații de camioane Actros și Arocs, ce a cuprins 3 locații: Sebeș, București și Suceava. Cei care au participat la ROAD SHOW au avut ocazia să descopere inovațiile noilor modele, să primească informații...


Citeste mai mult

Grupul austriac Wienerberger este cel mai mare producător de cărămidă din Europa și liderul pieței locale de profil, având patru fabrici în România - la Gura Ocniței (jud. Dâmbovița), Sibiu, Tritenii de Jos (Cluj) și Berca (Buzău) - și afaceri anuale de circa 40 de...


Citeste mai mult

TERRA Romania Utilaje de Constructii SRL a organizat în data de 19 septembrie 2019 un eveniment DEMO în care au fost prezentate tehnologii privind soluțiile profesionale pentru proiecte de decolmatare, ecologizare, dragare și extracție. Evenimentul s-a desfășurat în Cantonul d...


Citeste mai mult