Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

CONSTRUIREA AEROPORTULUI INTERNAȚIONAL YOGYAKARTA S-A BAZAT PE CEA MAI EFICIENTĂ ECHIPĂ LA SOL DIN ASIA

CONSTRUIREA AEROPORTULUI INTERNAȚIONAL YOGYAKARTA S-A BAZAT PE CEA MAI EFICIENTĂ ECHIPĂ LA SOL DIN ASIA

Un rol determinant în construcția aeroportului l-a avut echipa Wirtgen formată din unsprezece finisoare de beton cu cofraj glisant, care au realizat pista principală, căile de acces și platforma de trafic și staționare pentru aeronave. O dată ce proiectul aeroportului internațional Yogyakarta (YIA) a fost finalizat, în primăvara anului trecut, până la 20 de milioane de pasageri pe an vor tranzita acest nou aeroport.

Dispunând în prezent de un terminal cu o suprafață de 130.000 mp, YIA urmează să înlocuiască Aeroportul Internațional Adisutjipto, care a ajuns la saturație maximă datorită capacității sale insuficiente. Primul avion care a aterizat pe noul aeroport internațional Yogyakarta, situat pe insula Java din Indonezia, a fost un A320 ce a decolat din Jakarta, capitala Indoneziei.

Finisoarele de beton cu cofraj glisant de la Wirtgen îndeplinesc cele mai diverse cerințe pe un șantier. De aceea, turnarea de înaltă precizie a suprafețelor de beton, fără a folosi cofraje fixe din oțel, nu pune probleme. Finisoarele de beton cu cofraj glisant de la Wirtgen au asigurat turnarea productivă și precisă a suprafețelor de beton la Aeroportul Internațional Yogyakarta.

Principala provocare generată de marele proiect Yogyakarta a fost legată de termenele stricte de finalizare a diferitelor etape de desfășurare. Păstrarea datei planificate pentru realizarea pistei principale, a căilor de acces și platformei de trafic și staționare pentru aeronave a necesitat implementarea de soluții fiabile de la un singur furnizor. Iar soluțiile au fost furnizate cu promptitudine de compania de vânzări și servicii Wirtgen Group din Singapore în cooperare cu concesionarul indonezian al lui Wirtgen Group, societatea PT Gaya Makmur Tractors. În plus față de impozanta flotă de finisoare de beton cu cofraj glisant, contractul încheiat a inclus și furnizarea la fața locului de asistență tehnică și consultanță pentru aplicații.

Datorită preciziei excelente a finisoarelor de beton cu cofraj glisant de la Wirtgen, marginile dalelor de beton sunt realizate la un unghi exact de 90 de grade.



CALITATE EXCEPȚIONALĂ A SUPRAFEȚELOR DIN BETON TURNAT
Pentru turnarea productivă și precisă a betonului pentru pista principală, cu o lungime de 3.250 m și o lățime de 45 m, pentru căile de acces și platforma de trafic și staționare, a fost constituită o echipă performantă de finisoare de beton cu cofraje glisante formată din patru mașini SP64, șase SP500 și o mașină SP84i.

În funcție de tipul de suprafață ce trebuia realizat, stratul de beton cu o grosime de 50 cm a fost turnat pe o lățime de 2, 5 sau 6 m. O dată cu turnarea betonului, gujoane dispuse pe armăturile de rost distanțate la intervale transversale de 30 cm și o grilă de sârmă au fost introduse în beton pentru armare suplimentară.

WIRTGEN – SPECIALISTUL ÎN CONSTRUCȚII AEROPORTUARE
Pentru construcția unui aeroport, Wirtgen se dovedește partenerul ideal din punct de vedere al tehnologiei și a calității execuției, indiferent de specificațiile de construcție și locația aeroportului. O gamă completă de produse, cunoștințele profesionale ale experților săi în aplicații dovedite și un serviciu de asistență tehnică la nivel mondial, pe care te poți bizuii, sunt esențiale în această privință. Multitudinea de aplicații pentru finisoarele de beton cu cofraj glisant permite îndeplinirea celor mai diverse cerințe de pe un șantier, oriunde în lume. De exemplu, se pot turna cu ușurință suprafețe de beton cu un grad înalt de precizie, fără a folosi cofraje fixe din oțel – deseori utilizate la construcțiile aeroportuare.

"Calitatea suprafețelor de beton este excelentă. În a doua fază de construcție, zona aeroportului va fi extinsă cu 65.000 mp suplimentari, iar pista de aterizare va fi extinsă cu încă 350 m. Când v a veni timpul, flota de finisoare de beton cu cofraj glisant de la Wirtgen va fi pregătită pentru a acționa rapid." - Andek Prabowo, CEO al PT PP PRESISI TBK GROUP OF PT PP (PERSERO) TBK

 

Machinery

Recent Posts:

O dată cu lansarea noului model DX380LC-7 de 40 de tone, Doosan și-a completat familia de excavatoare de 30 – 40 de t one, cu norma de poluare UE Stage V. Împreună cu celelalte noi modele DX300LC-7 de 30 de tone și DX350LC-7 de 35 de tone, DX380LC-7 oferă o combinație de neegalat &...


Citeste mai mult

Înființată inițial în localitatea Bard, din departamentul Loire, în sud-estul Franței, compania de lucrări publice Gourbière-Gachey TP se extinde de câțiva ani și în or așul alăturat Montbrison, sub-prefectură a departamentului Loire. Având o expe...


Citeste mai mult

Pe insula spaniolă Gran Canaria se lucrează la o nouă secțiune a autostrăzii GC-2, din nordvestul insulei. Noul tronson necesită construirea a 8 km de autostradă pe un teren dificil. Pentru lucrările complexe de excavare, societatea Perforaciones Trujillo, ce a subcontractat lucrarea, utiliz...


Citeste mai mult

Sursele de energie reprezintă o problemă crucială pentru toate guvernele și un subiect discutat între majoritatea sectoarelor de afaceri, precum și de persoanele fizice. De mai bine de douăzeci de ani, MB Crusher lucrează alături de societăți specializate în excavări și săpa...


Citeste mai mult