Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

Clienţii Renault au fost vedetele UNUI eveniment Drive-in cinema EXCLUSIV

Clienţii Renault au fost vedetele UNUI eveniment Drive-in cinema EXCLUSIV

Renault Romania a găzduit o seară de cinema exclusivă pentru clienții care au optat pentru cele mai noi modele ale mărcii. Zeci de posesori de Renault CLIO, Renault CAPTUR și Renault ZOE au răspuns invitației și au animat atmosfera. Aceștia au avut ocazia să vadă pentru prima oară un film în confortul propriei mașini, să se bucure de o locație în aer liber din Snagov și de o serie de momente speciale prevăzute în cadrul evenimentului.


Conceptul drive-in cinema implementat a păstrat rețeta clasică, bine cunoscută. Mașinile au fost parcate în fața ecranului exterior, respectând locurile alocate, popcorn-ul şi băuturile răcoritoare au fost aduse la geamul autovehiculului, iar sunetul filmului a fost transmis prin radioul mașinii pe o frecvență presetată.


Pentru ca experiența să fie completă, în program au fost incluse momente amuzante, activări cu fotografii din public și concursuri cu premii. Pe tot parcursul evenimentului, interacțiunea cu publicul a fost moderată de Cosmin Natanticu, un actor de stand-up comedy cunoscut.


 „Având în vedere particularitatea momentului pe care îl trăim, am considerat oportun să oferim clienților o seară inedită, în deplină siguranță. A fost și o manieră de a ne arăta aprecierea față de comunitatea Renault, oferindu-le participanților un moment relaxant alături de cei dragi.” declară Elena Apostol, Communication GM Cluster SEE.  


Păstrând modul unic și fermecător de a vedea unul din cele mai noi filme, evenimentul s-a desfășurat în condiții de maximă siguranță adaptate contextului actual și în conformitate cu directivele guvernamentale.

Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult