Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

HYUNDAI ŢINTEȘTE MAI SUS, CU LINIA COMPLET NOUĂ DE EXCAVATOARE CU ROŢI DIN SERIA A

HYUNDAI ŢINTEȘTE MAI SUS, CU LINIA COMPLET NOUĂ DE EXCAVATOARE CU ROŢI DIN SERIA A

Hyundai Construction Equipment (CE) a dezvăluit noua sa linie de excavatoare cu roți din seria A, echipate cu motoare diesel ce răspund normelor europene UE Stage V. Toate cele patru excavatoare, cu masa operațională cuprinsă între 14 și 23 de tone, dispun de motoare Cummins prevăzute cu un sistem de post-tratare a gazelor de evacuare care nu necesită recircularea lor (fără EGR), garantând în schimb o productivitate crescută și emisii reduse de noxe.

Cu toate că cilindreea noului motor utilizat este mai mică, puterea lui este crescută, atingând 129 kW (173 CP), față de cei 117 kW (156 CP) cât avea vechiul motor ce echipa HW140 din generația precedentă. Excavatorul este pus în miș care de un sistem hidraulic Rexroth Load Sensing, cu senzor detecție a sarcinii și control al debitului, independent de s arcină și combinat cu sistemul de propulsie hidrostatic 4x4, ceea ce asigură o viteză de operare constantă a utilajului și o mai bună capacitate de control pentru operator. Pe cele trei mașini este instalat un modul de răcire reproiectat, etajat, care este mai ușor de păstrat curat. Ventilatorul de răcire reversibil, cu acționare hidraulică, este de acum instalat standard, pentru a reduce riscul de supraîncălzire și timpii de refuncționare pentru curățare și întreținere.

Pe modelul cel mare, HW210A , este instalat tot un motor cu cilindreea de 6,7 litri, dar acesta este un motor Cummins B6.7, mai recent. Cu un turbocompresor cu geometrie variabilă, motorul B6.7 are un sistem de post-tratare a gazelor de evacuare cu o singură tobă de evacuare, ce cuprinde DOC, DPF și SCR. Și pe acest motor lipsește sistemul EGR și nu e ste nevoie de regenerare manuală DPF, ceea ce conduce la reducerea costurilor de întreținere și a timpilor de nefuncționare ai utilajului. Ca și în cazul motorului mai mic, există o creștere a puterii, noua unitate Cummins furnizând o putere maximă de 145 kW (195 CP). Excavatorul de 21 de t one are două pompe hidraulice Kawasaki cu control electronic al debitului pompelor (EPFC), care s-au dovedit a fi foarte productive pe excavatoarele cu șenile HX210A și HX220AL de la Hyundai. Această soluție asigură un debit minim redus, îmbunătățind consumul de combustibil cu 8-11% în funcție de modul de operare. Turația de ralanti automată este standard, ceea ce reduce și mai mult consumul de combustibil, zgomotul și emisiile de noxe ale motorului.

CONSTRUCȚIE ROBUSTĂ
La excavatoarele HW140A și HW160A, centrul inelului de rotire de pe șasiul trenului de rulare a fost deplasat înainte cu 100 mm, ceea ce crește stabilitatea mașinii. În plus, partea dreaptă a suprastructurii este avansată cu 150 mm pentru a crea spațiu suplimentar pentru rezervorul de combustibil, iar partea stângă este avansată cu 230 mm pentru a îmbunătăți vizibilitatea din cabină și pentru a crea spațiu suplimentar pentru compartimentul motorului. Pe HW140A și HW160A, echipate cu contragreutate standard, raza de girație a spatelui turelei a fost redusă cu 200 mm pentru a face mașinile mai manevrabile pe șantierele de construcții strânse, crescând în același timp capacitatea de ridicare.

Modificări importante au fost efectuate și în designul excavatorului HW170ACR. Prin utilizarea unei contragreutăți turnate, mai grea cu aproape 800 kg comparativ cu cea anterioară, sudată, raza de girație a spatelui turelei a fost redusă cu 410 mm, iar suprastructura a fost lărgită cu 25 mm. Acest model cu rază de girație spate compactă este amiralul noii flote HW Seria A. A fost special conceput pentru a satisface nevoile clienților din sectorul lucrărilor publice în creștere rapidă, unde mașinile extrem de manevrabile de 17-18 tone sunt esențiale.

Pe HW210A, punctul de montare a brațului a fost deplasat cu 10 mm spre partea dreaptă a mașinii, pentru a crește spațiul dintre cilindrul hidraulic al brațului și cabină. Și la acest excavator, raza de girație a spatelui turelei a fost redusă de la 2.850 mm la 2.740 mm, făcând utilajul mai manevrabil pe șantier și reducând riscul de a lovi contragreutatea la rotirea turelei. Centrul de rotație a turelei a fost deplasat spre spatele șasiului pentru a îmbunătăți stabilitatea și distribuția masei pe axe. De asemenea, ampatamentul a fost mărit pentru a dis tribui sarcinile pe axe mai uniform și pentru a obține un comportament de conducere mai lin.

Cilindrii oscilanți ai punții față sunt acum echipați cu supape individuale de siguranță pentru a menține rigiditatea în cazul unei defecțiuni a conductei hidraulice. Pentru o siguranță maximă în funcționare, excavatoarele sunt prevăzute cu supape de siguranță la cilindri hidraulici ai brațului, balansierului și lamei. Ochetul de remorcare frontal a fost reproiectat la modelele mai mici, iar cilindrul brațului cupei a fost rotit pentru a proteja mai bine axul pistonului, dar și pentru a îmbunătăți distribuția masei și stabilitatea utilajului. Cuzinetul axului brațului a fost modificat pentru a se simplifica instalarea mai ușor a un sistem automat de gresare.

OPȚIUNI DE ATAȘARE A ECHIPAMENTELOR AUXILIARE
Pe HW140A, HW160A și HW170ACR, lama de nivelare și stabilizatoarele sunt fixate cu șuruburi în partea din față și din spate a cadrului inferior. Distanța identică a găurilor de montare, face posibilă poziționarea lamei de nivelare și a stabilizatoarelor la ambele capete, cu beneficii semnificative de flexibilitate. Montată pe un sistem cu brațe paralele, datorită legăturii mai lungi și a cursei cilindrului, lama de nivelare are un domeniu de lucru crescut. Această soluție oferă o înălțime mai mare a lamei și o adâncime de tăiere sporite, iar spațiul dintre lamă și anvelopă se mărește, pentru o întreținere mai ușoară. Pe HW210A, stabilizatorul frontal este sudat în poziție, iar la partea din spate este prins cu șuruburi, oferind o soluție semi-interșanjabilă. Cilindrii stabilizatorului dispun de o nouă placă de presiune pe sol, pentru a micșora presiunea asupra solului și a preveni pătrunderea picioarelor în pământ atunci când sunt folosite.

CONFORTUL OPERATORULUI
Pentru a ușura accesul operatorului în cabină, elementele de protecție laterală au fost proiectate având și funcția de trepte suplimentare conforme normelor de siguranță ISO 2867. Aceleași trepte ușurează și accesul la structura superioară a excavatorului, pentru lucrări de întreținere. Vizibilitatea operatorului este mult îmbunătățită. Ambele secțiuni ale parbrizului (superioară/inferioară) sunt prevăzute cu ștergătoare cu mișcare plan – paralelă, montantul superior din față este mai subțire de 50 mm, asigurând o obturare mai mică a câmpului de vizibilitate, iar pentru vizibilitatea spre spate sunt prevăzute cinci oglinzi retrovizoare. Ușa cabinei are o fereastră inferioară mai mare, ceea ce face mai vizibil solul din stânga excavatorului. Opțional, pe noile excavatoare pe roți din Seria A se poate instala sistemul Advanced Around View Monitoring (AAVM) care, cu ajutorul mai multor camere video oferă operatorului o imagine pe 360 de grade pe un ecran din cabină a ceea ce se află în aproprierea utilajului. Sistemul AAVM include și detectarea inteligentă a obiectelor în mișcare (IMOD) care detectează și avertizează operatorul cu privire la prezența unor persoane sau obiecte care se aproprie la mai puțin de 5 m de mașină. Un alt sistem de siguranță este un radar opțional, cuplat la un al doilea ecran, care detectează orice obiect static sau în mișcare aflat la o distanță de 10 m în spatele mașinii, fie zi sau noapte.

Excavatoarele beneficiază de o nouă coloană de direcție, care oferă înclinare în secțiunea inferioară și superioară și o caracteristică telescopică în secțiunea centrală, pentru reglajul pe înălțime. Cu un design mai suplu și fără manetă pe partea dreaptă, acest lucru are ca rezultat o vizibilitate îmbunătățită a
drumului din față. Opțional, în timpul lucrului, se poate acționa direcția cu ajutorul joystickului
din dreapta, ceea ce asigură un control optim, manevre mai rapide și o creștere a productivității. Noile excavatoarele HW din Seria A sunt ofertate acum exclusiv cu joystickuri proporționale, pentru control maxim și ușurință în operare. Butoanele joystick-ului au fost reproiectate pentru a fi ușor de utilizat.

Când oscilația punții față este în modul automat, blocarea axei oscilante poate fi de asemenea activată sau dezactivată cu ajutorul unui buton de pe joystick, pentru a îmbunătăți productivitatea. Comenzi pentru acționarea atașamentelor suplimentare au acum o treaptă de funcționare continuă pentru modul picon sau concasor, ceea ce este mai convenabil pentru operator. Pedalele au fost repoziționate, iar schimbările de sens se fac intermediul unui comutator de pe joystick.

Operatorul are la îndemână un ecran tactil de 8" pentru vizualizarea tuturor funcțiilor mașinii și a setărilor de control. Un nou selector rotativ, alături de o serie de comutatoare funcționale repoziționate, facilitează accesarea meniurilor de pe ecranul tactil. Suspensia brațului (Ride Control) este o opțiune disponibilă pe modele din Seri A care permite utilajului să se deplaseze lin pe teren accidentat. Un acumulator hidraulic absoarbe șocurile transmise de denivelările solului, permițând brațului să rămână într-o poziție flotantă controlată în timpul deplasării pe teren accidentat, ceea ce îmbunătățește confortul operatorului. Sistemul include și o opțiune de braț flotant pentru nivelare. Toate excavatoarele din seria A Hyundai Stage V au o blocare automată de siguranță pentru a preveni funcționarea neintenționată a funcțiilor brațului. De asemenea, sistemul împiedică pornirea motorului dacă maneta de siguranță este în poziția deblocată, pentru a preveni activarea bruscă a funcțiilor hidraulice.

ACCES LA ÎNTREȚINERE
La modelele din seria A toate capacele laterale și capota superioară a motorului au fost reproiectate, oferind vizibilitate și acces excelente toate sistemele. Capacul motorului, ușor de deschis și de închis, oferă acces la toate punctele de întreținere zilnică. Pompa electrică de alimentare cu combustibil are acum o funcție de oprire automată pentru a preveni revărsarea combustibilului pe șantier. HW140A, HW160A și HW170ACR dispun de protecții de noroi din polietilenă de înaltă densitate, în locul aripilor metalice anterioare. HW210A păstrează protecțiile metalice din generația anterioară.

Noile modele de excavatoare, fiind echipate cu motoare UE Stage V, beneficiază de diagnosticarea telematică a motorului. Tehnicienii de service pot accesa de la distanță codurile de eroare ale motorului, printr-o aplicație pentru smartphone, astfel încât să se asigure că ajung pe șantier cu instrumentele și piesele necesare pentru a efectua orice reparații sau lucrări de service.

Pentru diagnosticarea rapidă a defecțiunilor, sistemul este susținut de suportul de asistență Cummins Quickserve. De asemenea, sistemul de control al mașinii oferă clienților posibilitatea de a edita și personaliza meniurile de pe ecranul de 8", prevenind utilizarea neautorizată a anumitor funcții ale mașinii. Aceasta posibilitate poate fi utilizată și pentru a preveni modificările modului de operare, pentru a maximiza eficiența mașinii.

Noua gamă de excavatoare pe roți de la Hyundai oferă o mulțime de caracteristici pentru clienții care lucrează în infrastructură și inginerie civilă. Optimizarea geometriei brațului, în combinație cu sistemul hidraulic LOAD SENSING, garantează noilor excavatoare cu roți Hyundai multifuncționalitate și performanțe remarcabile în aplicații, un control perfect și stabilitatea necesară pentru o productivitate maximă. Luând aminte la feedback-ul clienților și răspunzând cerințelor acestora, Hyundai se consolidează într-un număr tot mai mare de sectoare de piață. Excavatoarele cu roți din seria A ne asigură extinderea noastră în acest sector exigent de pe piață. Toți clienții noștri pot ținti mai sus cu noile excavatoare cu roți Hyundai.” - PETER SEBOLD, SPECIALIST DE PRODUS LA HCEE

Machinery

Recent Posts:

Metso Outotec și Phu Thai Cat (PTC) au semnat un contract de distribuție, în Vietnam, Laos și Cambodgia, a produselor Metso Outotec pentru industria de agregate. Acordul include o gamă largă de echipamente mobile, portabile și staționare de concasare și sortare, de la Metso Outotec, c&...


Citeste mai mult

Construcția de noi autostrăzi cu îmbrăcăminte rutieră din beton de ciment sporește eficiența traficului rutier din India. Pe șantierul unei astfel de autostrăzi, care leagă orașul indian Vadodara și metropola globală Bombay, finisorul de beton cu cofraj glisant WIRTGEN SP 1600 a r...


Citeste mai mult

În regiunea Soester Börde, în inima Renaniei de Nord-Westfalia, compania Natursteinwerk Rinsche exploatează „piatra albastră germană” și „piatra verde a Anröchte”, cunoscută și sub numele de „dolomita Anröchte”. În plus, afac...


Citeste mai mult

Autogrederele sunt utilajele optime pentru crearea unei suprafețe netede, late și drepte. Sunt folosite în construcția de drumuri, în sectoarele forestier și minier, precum și în alte domenii care necesită aportul unor echipamente dure și puternice. Liderul absolut în ...


Citeste mai mult