Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

Livrările Porsche România au crescut cu 7% față de anul anterior

Livrările Porsche România au crescut cu 7% față de anul anterior

Porsche România, cel mai mare importator auto din România, a încheiat anul 2019 cu un număr total de 35.332 mașini livrate clienților, cu 7% mai mult față de anul precedent.

„2019 a fost pentru Porsche România un an în care am inclus în portofoliu multe modele noi, rezultatele obținute fiind mai mult decât promițătoare. Tehnologia superioară și nivelul de siguranță asigurat de acestea au câștigat încrederea clienților. 2020 va fi, cu siguranță, unul al ofensivei mașinilor electrice, segment în care vom avea până la finalul anului circa 25 de modele, electrice și hibrid plug-in. Versiunile electrice sunt deja opțiunea cea mai avansată tehnologic, iar, de anul acesta devin considerabil mai accesibile”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

„Statutul de gazdă al României la Campionatul European de Fotbal 2020, eveniment la care Volkswagen este partener de mobilitate, va facilita interacțiunea publicului cu multe modele electrice, principalul punct de atracție fiind noul ID. 3, gândit să aibă asupra pieței de mașini electrice un impact similar celui avut de Beetle în ultimele opt decenii”, a adăugat Valmar.

„Pentru a sprijini electrificarea flotei auto vom continua să investim anul acesta în dezvoltarea și popularizarea unor soluții diverse de încărcare acasă sau la birou, în infrastructura de încărcare disponibilă la toți distribuitorii noștri și în pregătirea echipelor de vânzări și a celor din service pentru noile realități din piață”, a declarat Elmar Geisler, director general Porsche România.

Anul trecut segmentul care a impulsionat decisiv evoluția pieței auto este cel al modelelor SUV.

SUV-urile incluse în portofoliul mărcii SEAT - Arona, Ateca și Tarraco - au contribuit, de altfel, la o creștere de aproape 48% a livrărilor de mașini pentru marcă. Jumătate din livrările totale de automobile SEAT au avut ca obiect un model SUV.

Volkswagen și ŠKODA au rămas anul trecut cele mai căutate mărci din portofoliul Porsche România, cu livrări totale de 15.155 de unități, respectiv, 13.898 de unități.

Evoluția mărcii Volkswagen a fost susținută puternic, de asemenea, de cererea pentru SUV-uri. Până la finalul anului marca livrase clienților săi un total de 6.800 modele SUV, cu 51% mai mult decât în 2018. SUV-urile au acum o pondere de 45% livrările totale Volkswagen din România.

Și marca ŠKODA și-a întregit gama de SUV-uri, o dată cu startul vânzărilor pentru modelul KAMIQ. Acesta completează prezența mărcii pe acest segment, unde mai are în ofertă modelele KODIAK și KAROQ.

Audi a livrat anul trecut clienților săi 1.763 de unități, cu o creștere a ponderii modelelor SUV. În 2019 marca a intrat, odată cu lansarea Q3 Sportback, pe un segment nou, respectiv cel al SUV-urilor coupe de mici dimensiuni.

Marca Volkswagen Vehicule Comerciale a avut o evoluție mult peste cea a acestui segment de piață, raportând un avans de 12,4% al livrărilor. Piața totală de autovehicule comerciale a scăzut anul trecut cu aproximativ un procent. La baza succesului Volkswagen Vehicule Comerciale a stat în mod special versatilitatea  modelului Transporter, unde livrările au crescut cu peste 45% pe parcursul anului 2019. De asemenea, modelul Crafter s-a dovedit un succes, după un avans de 20% al livrărilor.

Rețeaua Porsche România își desfășoară activitatea în țară prin 82 reprezentanțe în 29 de județe.

Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult