Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

NOUL CITROËN Ë-JUMPY: FACE TOTUL ÎN MODUL ËLECTRIC!

NOUL CITROËN Ë-JUMPY: FACE TOTUL ÎN MODUL ËLECTRIC!

• De 90 de ani un jucător important pe piața vehiculelor comerciale ușoare, Citroën dezvăluie astăzi toate detaliile utilitarei sale 100% electrice: ë-Jumpy. După C5 Aircross SUV Hybrid și Ami, brandul își continuă ofensiva de electrificare, materializată prin lansarea a 6 modele electrificate în 2020.
• Conform filozofiei „Inspirat by pro”, Citroën dezvoltă soluții personalizate pentru a răspunde nevoilor profesioniștilor, fie cu autovehicule utilitare (Noul Berlingo Van, Jumpy, Jumper) fie în rețea (cum ar fi ideea de branding La Manufacture etc. ).
• Versiunea 100% electrică dedicată lui Jumpy oferă profesioniștilor soluții practice la provocările mobilității din mediul urban (înăsprirea condițiilor pentru accesul în centrul orașului), dar și din zonele rurale, datorită unei autonomii suficiente pentru majoritatea călătoriilor. ë-Jumpy face posibil ca activitatea tuturor antreprenenorilor să se desfășoare într-un nou mod, participând activ la tranziția  energetică.
• Fără niciun compromis în ceea ce privește performanțele și caracteristicile care au făcut ca Jumpy să fie un succes, ë-Jumpy aduce confortul la o nouă dimensiune, o liniște necesară oricărui comerciant:
o Confort mental grație autonomiei ce permite finalizarea celor mai multe dintre activitățile zilnice
• 230 km (WLTP) cu o baterie de 50 kWh
• 330 km (WLTP) cu o baterie de 75 kWh
o Confort: fără vibrații și zgomot, cu o rulare remarcabil de lină;
o Manevrabilitate în regim electric;
o Mai puțin stres operațional: libertatea de acces în zonele cu supuse restricțiilor pe baza emisiilor
de CO2;
o Spațiu de încărcare neschimbat în comparație cu versiunile cu motor termic;
o Costuri de exploatare reduse.
• Ë-Jumpy va ajunge în showroom-uri în a doua jumătate a anului 2020. I se vor alătura o versiune 100% electrică pentru Jumper la sfârșitul anului și pentru Berlingo Van anul viitor. Astfel, din 2021, întreaga flotă comercială Citroën va include modele electrificate alături de versiunile cu motoare termice.

O GAMĂ „INSPIRED BY PRO”, FOCUSATĂ PE ELECTRIFICARE INSPIRED BY PRO
Citroën este unul dintre liderii din piața vehiculelor utilitare și nu a mai rămas nimic de dovedit în acest sens. Sunt greu de uitat formele intrigante ale caroseriilor ce au marcat istoria automobilului, cum ar fi autoutilitara 2CV, Type H, C15 sau Berlingo. O performanță susținută de o gamă de autoutilitare ce au propriul caracter, Berlingo Van, Jumpy și Jumper și care se remarcă prin spiritul practic și printr-un confort de referință. Modele inspirate de clienți și care oferă o varietate de configurații pentru a răspunde nevoilor fiecărui profesionist.

Filozofia „Inspired by Pro” a fost exprimată recent prin lansarea unui nou concept de retail care se adresează exclusiv profesioniștilor sub denumirea La Manufacture Citroën (actualmente în Franța, Olanda, Belgia și Spania), ceea ce demonstrează dorința puternică a brandului de a oferi tuturor clienților standarde adaptate, personalizare și confort, toate pentru a fi siguri că toți acești clienți vor avea parte de o experiență unică.

Brandul lansează în 2020 o ofensivă majoră de electrificare a gamei sale comerciale. Citroën își lărgește astfel segmentul vehiculelor electrice disponibile pentru profesioniști, cu o gamă 100% electrificată până în 2021. Aceasta va cuprinde noul ë-Jumpy, dezvăluită astăzi, o versiune 100% electrică a lui Jumper în a doua jumătate a anului 2020 și o versiune 100% electrică pentru Berlingo Van pe parcursul anului 2021. De această gamă vor beneficia profesioniștii, cărora le va fi oferită o referință în materie de confort, costuri de operare controlate și libertate de acces în centrul orașului.

JUMPY: UN REPER ÎN SEGMENTUL UTILITARELOR COMPACTE
Citroën Jumpy, lansat în 2016 și cu aproape 145.000 de unități vândute, a primit recent o actualizare de gamă pentru a fi mai aproape cu nevoile profesioniștilor. Combinând rezistența cu o capacitate mare de încărcare, Citroën Jumpy oferă o gamă disponibilă în 5 versiuni, inclusiv 3 lansate recent (Worker, Driver și CityVan), orientate către 3 tipuri de utilizare: șantiere (cu gardă la sol ridicată, sarcină utilă crescută, Grip Control), de cursă lungă (cu sisteme de asistență pentru șofer, dedicate confortului și siguranței) și pentru condusul în oraș (cu un plus de agilitate și ușurință în condus). Această gamă de versiuni transformă Citroën Jumpy în partenerul esențial pentru profesioniștii cu nevoi variate.

CITROËN Ë-JUMPY: FACE TOTUL ÎN MODUL ËLECTRIC
Ë-JUMPY, UTILITARA 100% ELECTRICĂ
Citroën se așteaptă ca ë-Jumpy să plaseze brandul în fruntea pieței BEV (Battery Electric Vehicle), propunând o ofertă extrem de adaptată nevoilor pieței. Total integrat la gama Jumpy, ë-Jumpy diferă vizual la exterior prin portul de încărcare care este poziționat pe aripa stânga față. Celelalte elemente care disting versiunea electrică la nivelul designului exterior includ o grilă albă intermediară în partea din față, un nou logo „ë” montat în dreapta grilei și pe portiera spate din partea stânga.


AUTONOMIE - BATERII
Construită pe platforma multi-energie EMP2 a PSA Group, această versiune electrică a lui Jumpy este oferită în două versiuni de capacitate ale bateriei, oferind două niveluri de autonomie și permițând astfel fiecărui profesionist să o selecteze pe cea care se potrivește cel mai bine activităților sale în ceea ce privește utilizarea și bugetul.
• 230 km (WLTP) – baterie de 50 kWh, formată din 18 module (pe versiunile de caroserie Compact, Standard și Lung)
• 330 km (WLTP) – baterie de 75 kWh, formată din 27 de module (pe versiunile de caroserie Standard și Lung).


CEL MAI BUN DIN CLASA SA - Cu cele două opțiuni ale sale în privința bateriei, ë-Jumpy este cel mai bun din segmentul său și îndeplinește perfect așteptările pieței: o medie de 300 km pentru călătoriile zilnice. ë-Jumpy este echipat cu o baterie litiu-ion, cea mai bine dezvoltată tehnologie de pe piață. Cel mai important, platforma EMP2 permite montarea bateriei în șasiu, menținând astfel volumul dedicat spațiului de încărcare. Bateria stochează și furnizează energia necesară pentru funcționarea motorului electric, încălzire și pentru aerul condiționat. Nivelul său de încărcare este afișat la bord printr-un indicator și o lumină de avertizare. O baterie de accesorii de 12V alimentează sistemul electric al vehiculului. Aceasta este reîncărcată automat din bateria principală.

DIMENSIUNI
Noul ë-Jumpy oferă toate avantajele arhitecturii versiunii termice. Acest vehicul utilitar asociază dimensiuni compacte, oferind în același timp modularitate, ergonomie, spațiu interior, spațiu de depozitare și capacitate de încărcare optimizată, ceea ce îl face un instrument de lucru ideal. ë-Jumpy este disponibil pe 3 versiuni de lungime, inclusiv varianta Compact (4,60 m lungime), oferind un acces și mai ușor în centrele urbane, în special în zonele cu restricții legate de emisiile de CO2 și cu locuri de parcare limitate. Această versiune de lungime asociată unui volum de încărcare de până la 5,1 m3 face din ё-Jumpy o utilitară extrem de compactă. Versiunea Compact cu Visiopark 180°, senzori de parcare față și spate, oglinzi rabatabile asigură o manevrabilitate mai ușoară. Majoritatea versiunilor ё-Jumpy sunt construite cu o înălțime de 1,90 m pentru a fi siguri că acest vehicul poate merge acolo unde mulți concurenți nu pot, cum ar fi parcările subterane, centrele comerciale etc.


CARACTERISTICI DE UTILIZARE
Sarcina sa de până la 1.275 kg* o plasează în centrul segmentului.
* Fără șofer; valoarea variază în funcție de dotările standard și opționale prezente pe vehicul CEL MAI BUN ÎN SEGMENT - Capacitate de remorcare de până la 1 tonă pe toate versiunile. Volumul său util, identic cu versiunea termică, între 4,6 m3 (Compact fără Moduwork) și 6,6 m3 (Lung cu Moduwork) se situează la niveluri de vârf în piață. Lățimea sa utilă între roți (1,25 m) este suficientă pentru a încărca europaleți.

CONDUSUL
Motorul electric alimentează vehiculul în funcție de modul de acționare, rulare și de condițiile de trafic.
Recuperează energie la frânare sau în timpul decelerației vehiculului.
• Puterea sa este de 100 kW (136 CP)/260 Nm cuplu motor
• Viteza maximă de 130 km/h în toate modurile de condus (Eco, Normal, Power)
• 3 moduri de rulare
- Normal: atunci când este utilizat se optimizează performanța,
- Eco: atunci când este utilizat, optimizează consumul de energie prin reducerea funcțiilor de încălzire și climatizare (fără a le opri complet) și prin limitarea cuplului și a puterii motorului
- Power: oferă performanțe maxime la transportul sarcinii utile maxime, echivalent modului Normal atunci când vehiculul nu este încărcat.
Perioada de garanție pentru trenul de rulare electric și baterie este de 8 ani sau 160.000 km.


ÎNCĂRCARE
Există trei moduri de încărcare disponibile. Portul de încărcare este poziționat pe aripa frontală din stânga a noului ё-Jumpy, iar încărcarea funcționează în modul Park.
• Încărcarea la domiciliu necesită un cablu mode 2 (pentru încărcare la domiciliu, la locul de muncă sau într-o parcare)
- Compatibil cu o priză 8A standard (cablul furnizat în standard în Franța),
- Compatibil cu o priză 16A de mare putere (dotare opțională + priză Green’Up), reducând la jumătate timpul de încărcare.
• Încărcare rapidă în spațiul privat sau public care necesită instalarea unei instalații de încărcare rapidă Wallbox și a unui cablu mode 3 (opțional)
- Cablu 32 A,
- Wallbox cu o putere cuprinsă între 3,7 și 22 kW,
- Reîncărcare de la 0 la 100% în mai puțin de 8H (Wallbox de 7,4 kW).
• Încărcare super-rapidă la un punct de încărcare publică mode 4 (cablu încorporat în stația de încărcare)
- Până la 100 kW,
- Poate încărca o baterie de 50 kWh până la 80% în 30 de minute și una de 75 kWh în 45 de minute.


CEL MAI BUN ÎN SEGMENT – ё-Jumpy este cel mai bun din segmentul său în privința timpului de încărcare în modul rapid.
Utilizând aplicația My Citroën, utilizatorul poate gestiona încărcarea bateriei și:
- Să consulte starea de încărcare a bateriei
- Pre-condiționarea termică a habitaclului, de la distanță
- Programarea încărcării folosind un smartphone sau o tabletă prin intermediul aplicației My Citroën sau direct pe ecranul tactil al vehiculului, utilizând navigația conectată în meniul „Energy”. Această funcție este disponibilă numai pentru modurile de încărcare rapidă (mode 2) sau rapidă (mode 3). Încărcarea programată poate fi modificată în orice moment. Odată programarea activată, rămâne doar să conectezi vehiculul la priză și să apeși butonul dedicat situat în portul de încărcare a vehiculului.


LA BORD
Ne-am gândit la toate pentru a face ca utilizarea ё-Jumpy să fie cât mai ușoară
- O gamă de încărcătoare de bord disponibile, de 7,4 kW sau 11 kW,
- Consola centrală: un controler ë-Toggle pentru cutia de viteze ce permite activarea funcțiilor Park, Reverse, Neutral, Drive și Brake.
- Un selector pentru cele 3 moduri de rulare: Eco, Normal și Power.
- Un instrumentar de bord specific ce include un indicator de încărcare a bateriei, împreună cu un indicator ce arată consumul electric al echipamentelor electrice de reglare a climatului de la bord (încălzire, climatizare).
Ecranul încorporat arată în special fluxul de energie și starea de încărcare a vehiculului.
- Ecranul tactil de 7” oferit de noul ё-Jumpy include un element complet nou în meniul său intitulat „Energy”, care oferă acces la caracteristicile electrice specifice ale vehiculului: fluxul de energie, statisticile privind consumul, încărcarea programată.


CITROËN Ë-JUMPY: VEHICULUL COMERCIAL
ÎN MODUL Ë-COMFORT
Jumpy în versiune cu motor termic este deja un reper în materie de confort, prin reglarea suspensiei care garantează o călătorii confortabile, o poziție de condus ridicată, aranjarea scaunelor pentru un confort sporit, spațiul generos al cabinei și planșa de bord ergonomică.Prin programului Citroën Advanced Comfort® care vizează o gamă largă de profesioniști (meșteri, lucrători de construcții, livrări, companii și servicii, autorități publice), ë-Jumpy oferă clienților săi un confort deosebit, cultivând starea de bine și la locul de muncă.

CONFORTUL LA BORD
- Emisii zero, zgomot zero, stres zero: fără vibrații, zgomot și cu fluență în rulare
- Șofat în regim electric, cu un cuplu motor disponibil imediat și fără a schimba trepte de viteză, oferind o mare fluiditate dinamică
- Liniște mentală în activitatea zilnică: cu libertate de acces în zonele cu restricții, supuse limitelor de emisii de CO2 sau zonelor cu emisii zero, permițând astfel tuturor profesioniștilor și/sau șoferilor care se ocupă de livrari să rămână cât mai aproape de clienții lor.
- Pre-condiționarea termică a cabinei de la distanță înseamnă că încălzirea sau climatizarea pot fi controlate înainte de a intra în vehicul. Aceasta poate fi programată folosind aplicația My Citroën sau direct pe ecranul tactil cu serviciul Connect Nav. Contribuie la îmbunătățirea managementului bateriei prin utilizarea unei funcții consumatoare de energie în timp ce vehiculul este încă conectat la priză și pentru un confort îmbunătățit la bord atunci când se intră în vehicul. Dacă vehiculul este conectat la priză, creșterea pre-setată a temperaturii la 21° durează 45 de minute înainte de ora programată de plecare a vehiculului. Dacă vehiculul nu este conectat la priză, 20 de minute sunt suficiente și pentru pre-condiționare, cu condiția ca nivelul de încărcare a bateriei să depășească 50%.

Niciun compromis în ceea ce privește spațiul de depozitare din interiorul cabinei, astfel încât totul să fie la locul său și șă nu fie nevoie să-ți faci griji. Iată câteva exemple: plasa de pe consola care găzduiește controlul frânei de parcare electrice montată între locurile șoferului și ale pasagerului, torpedoul din partea inferioară prevăzut cu prize de 12V și mufă jack, portul USB (în funcție de versiune), sertarul de stocare plasat sub bancheta pasagerului, suporturi pentru pahare în jurul planșei de bord. ë-Jumpy oferă astfel aproape 100 de litri dedicați spațiilor de depozitare...

Suspensia:
- Pentru a asigura confortul maxim, ë-Jumpy este echipat cu arcuri de rigiditate variabilă și cu amortizoare variabile în funcție de sarcină (AMVAC), un sistem pasiv care modifică comportamentul suspensiei în funcție de încărcare și de garda la sol.
- Suspensia noului ё-Jumpy oferă o manevrabilitate precisă, păstrând totodată o amortizare foarte bună. Dispune de bare ranforsate pseudo McPherson pe puntea față cu bara antiruliu și o punte spate care poate transporta o sarcină utilă de până la 1.275 kg.


CEL MAI BUN ÎN SEGMENT - Moduwork disponibil pe toate versiunile pentru a crea acel sentiment de a te afla la birou. ë-Jumpy oferă 3 scaune individuale față. Datorită ușii sale speciale despărțitoare și a modularității scaunului din dreapta al pasagerului în poziția ridicată, Moduwork oferă o podea plată. Alături de plasa sa antiderapantă, extinde lungimea utilă a sarcinii cu încă 1,16 m, oferind 4 metri lungime utilă. De asemenea, transformă cabina într-un adevărat birou mobil, coborârea cotierei centrale dezvăluind o masă pivotantă (în funcție de versiune) ce permite activități de birou pe hârtie sau pe computer. Suportul tabletei (accesoriu opțional) fixat în mod inteligent în spațiul de depozitare central superior se desfășoară în fața planșei de bord. Este conceput pentru tablete cu diagonala de până la 11”.
Alimentarea se face prin portul USB (în funcție de versiune) plasat la îndemână la bord.
Un suport pentru smartphone poate fi plasat în suportul pentru pahar al șoferului. Cuprinde un suport cu alimentare integrală, astfel încât toate instrumentele digitale să poată fi păstrate la îndemână.

SISTEME DE ASISTENȚĂ LA CONDUS ȘI CONECTIVITATE
SISTEME DE ASISTENȚĂ LA CONDUS
ë-Jumpy pune la dispoziția utilizatorilor 15 sisteme de asistență utile pentru un condus sigur și fără stres.
→ UNIC în segment – Funcția deschidere fără ajutorul mâinilor. Deschiderea portierei laterale glisante fără ajutorul mâinilor (în funcție de versiune) înseamnă că portierele laterale pot fi deschise și închise fără a le atinge, o caracteristică unică în segment. În timp ce ai mâinile ocupate, mișcând pur și simplu un picior pe sub colțul barei de protecție din spate se descuie vehiculul și ușa glisantă din acea parte se deschide automat. Efectuând aceeași mișcare, ușa se închide și vehiculul se încuie atunci când te îndepărtezi de el. Această funcție este perfectă pentru operațiunile de încărcare și descărcare, când ambele mâini sunt ocupate.
→ UNIC în segment - descuiere și pornire fără cheie,
→ Active Safety Brake,
→ UNIC în segment - Head-up display care permite șoferului să-și păstreze privirea la drum, în timp ce are în câmpul său vizual informații esențiale pentru condus (viteză, reglaj limitator de viteză, informații de navigație și alertă de risc sau coliziune),
→ Hill Start Assist,
→ Alertă Atenție pentru șofer,
→ Sistem de avertizare pentru depășirea benzii de circulație,
→ Alertă de risc de coliziune,
→ Cameră spate cu Top Rear Vision, care afișează pe ecran o vedere din partea de sus a spatelui vehiculului și a împrejurimilor sale și se dezactivează automat la finalul mersului cu spatele pentru o manevrabilitate mult mai ușoară.
→ Coffee Break Alert,
→ Controlul inteligent al farurilor,
→ Grip Control,
→ Recunoașterea limitelor de viteză cu recomandări,
→ Limitator de viteză - Controlul vitezei,
→ Sistem de monitorizare a unghiului mort.


CONECTIVITATE
ë-Jumpy oferă 3 pachete de conectivitate pentru siguranța și confortul tuturor. Aceste pachete de servicii fac parte din programul Citroën Advanced Comfort®, cu scopul de a face accesul la serviciile conectate rapid și intuitiv pentru client, respectând în același timp 3 cerințe cheie: siguranță optimă, navigare ușoară și experiență conectată amplificată.
→ Connect Assist
Pentru siguranța șoferului și a pasagerilor, ë-Jumpy vine cu Assistance & SOS.
Apelarea automată sau apăsarea manuală a butonului „Assistance”: dacă este necesar, acest
serviciu permite șoferului să fie pus în contact cu un centru dedicat de service.
Două posibilități în caz de urgență:
În cazul unui accident cu activarea airbag-urilor: se face un apel automat la serviciile de urgență, cu informații despre locația vehiculului.
În cazul unui accident ușor sau dacă cineva se simte rău, șoferul poate apăsa butonul roșu
„SOS” pentru a trimite un mesaj către serviciul de urgență care conține identificarea vehiculului și locația exactă a acestuia.
Connect Assist poate fi utilizat pentru a conecta aplicația My Citroën la vehicul și, astfel, pentru a obține acces la datele vehiculului, cum ar fi starea de încărcare, autonomia, încărcarea programată, pre-condiționarea termică, locația mașinii, kilometrajul, data următoarei revizii, etc.
→ Connect Nav
ë-Jumpy profită deplin de această tehnologie, cu ecranul său tactil de 7” care încorporează toate funcțiile într-un mod intuitiv. Ecranul tactil Connect Nav poate fi controlat și prin recunoașterea vocală și permite interacțiunea cu următoarele meniuri: Navigație, Telefon, Radio. Este strâns legat de servicii conectate. TomTom Traffic oferă informații despre trafic în timp real pentru a identifica cea mai bună rută - locațiile și prețurile stațiilor de încărcare, parcările, informații meteo și o căutare a punctelor de interes locale și unde acestea sunt disponibile.
Vehiculul poate fi precondiționat termic prin intermediul Connect Nav.
→ Connect Play
Tehnologia Mirror Screen compatibilă cu Apple CarPlay™ și Android Auto este disponibilă pentru conectarea unui smartphone și proiectarea ecranului acestuia pe cel al vehiculului.
Șoferul poate apoi vizualiza cu ușurință conținutul multimedia și poate controla smartphoneul și aplicațiile sale compatibile direct și ușor de pe ecranul tactil. Pentru siguranța șoferului, sunt disponibile doar funcții de condus.


APLICAȚII DEDICATE
- Aplicația My Citroën permite clienților abonați să gestioneze încărcarea bateriei (nivelul autonomiei, timpul de încărcare rămas, încărcarea programată) și oferă accesul la aplicația specifică Free2Move Services (locația punctelor de încărcare, kilometrajul care poate fi parcurs, alerte de întreținere, realizarea de programări de service, precondiționare termică etc.)

Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult