Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

VOLKSWAGEN MULTIVAN A PRIMIT O NOUĂ GENERAŢIE, CE POARTĂ NUMELE DE COD MULTIVAN T7

VOLKSWAGEN MULTIVAN A PRIMIT O NOUĂ GENERAŢIE, CE POARTĂ NUMELE DE COD MULTIVAN T7

Pentru prima dată în istoria acestui model, Multivan are platformă MQB, ceea ce i-a permis introducerea unei variante hibride plug-in în ofertă. Fanii TDI nu au de ce să se teamă, căci VW încă oferă aceste motorizări în gama Multivan T7, alături de motoare TSI.

În primă fază, Volkswagen a preferat să lanseze modelul Multivan, în timp ce fratele Transporter va debuta ulterior. Din moment ce aceste două modele au avut existența strâns legată de-a lungul timpului, ne așteptăm ca Transporter să preia aspectul exterior, motorizările și majoritatea dotărilor tehnologice de la Multivan.

Încă de la debut, noul VW Multivan este oferit în două variante de lungime. Astfel, clienții pot comanda un Multivan T7 de 4.97 metri lungime sau unul de 5.17 metri lungime. Ampatamentul este identic indiferent de varianta de lungime, deci distanța dintre punți rămâne de 3.12 metri.

Odată ce trecem peste designul ușor necaracteristic pentru VW la exterior, interiorul este familiar pentru fanii mărcii și nu numai. La bord găsim un set de ceasuri de bord în format digital, cu diagonala de 10.25 inchi, precum și un ecran multimedia central cu diagonala de 10 inchi.

VW a implementat peste 35 de sisteme de siguranță activă și pasivă la bordul lui Multivan T7. Încă din standard, modelul include pachetul Front Assist cu City Emergency Braking, precum și sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere și asistent de menținere a benzii de rulare.

Lista de dotări opționale este destul de lungă și lasă loc de fel și fel de personalizări. Printre elementele care sar în ochi sunt sistemul audio Harman Kardon cu 14 incinte, un sistem head-up display și un plafon panoramic ce ar putea fi interesant de urmărit de pe oricare dintre locurile pasagerilor.

Apropo de locurile pasagerilor, Volkswagen a decis ca Multivan să aibă șapte locuri individuale. Acest lucru permite numeroase configurații posibile și mutarea acestora cu ușurință prin habitaclu. La cel de-al doilea rând de scaune remarcăm o consolă centrală cu măsuțe extensibile și mai multe suporturi de pahar, ce poate fi mutată în față sau în spate după dorințele ocupanților.

Remarcăm și cotiere individuale pentru ocupanții celui de-al doilea rând de scaune, precum și posibilitatea de a pivota aceste scaune cu 180 de grade și plierea în față a spătarelor dacă se dorește.

CÂT LOC DE BAGAJE AI ÎN VW MULTIVAN T7?
Ei bine, cu toate locurile în pozițiile de mers, Multivan T7 oferă un volum al portbagajului de 469 de litri. Dacă este rabatat cel de-al treilea rând de scaune, volumul crește la 1.844 de litri. În cazul în care este nevoie de și mai mult loc, se poate rabata și cel de-al treilea rând de scaune, ceea ce urcă volumul de încărcare la 3.672 de litri. Varianta de caroserie lungă a lui Multivan este și mai generoasă la acest capitol, reușind să furnizeze un total de 4.053 litri cu ultimele două rânduri de scaune pliate.

CE MOTORIZĂRI ARE VOLKSWAGEN MULTIVAN?
Gama de motorizări a lui VW Multivan T7 include în premieră o versiune hibridă plug-in. Separat de aceasta, clienților le sunt oferite motoare TSI și TDI. Indiferent de motorizarea convențională aleasă, transmisia standard este o unitate DSG cu șapte trepte. TDI-ul oferit în gama VW Multivan T7 este o unitate cu patru cilindri în linie, de 2.0 litri, care oferă 150 de cai-putere. În ceea ce privește
unitățile alimentate doar cu benzină, VW oferă două TSI-uri. Varianta entry-level este un 1.5 TSI de 136 de cai-putere, în timp ce vârful ofertei clasice este un TSI de 2.0 litri și 204 cai-putere.
 
În ceea ce privește varianta hibridă plug-in a lui Multivan, aceasta are un 1.4 TSI și un motor electric. Împreună, dezvoltă 218 cai-putere, însă VW nu a specificat încă mai multe detalii despre performanțele de care este capabil acest sistem de propulsie. În orice caz, motorul electric este alimentat de la o baterie Litiu-Ion de 13 kWh (capacitate netă), ce poate fi încărcată de la priză sau de la motorul cu ardere internă. Varianta hibridă plug-in a lui Volkswagen Multivan T7 se numește Multivan eHybrid.

Truck Power

Recent Posts:

În cadrul expoziției internaționale bienale pentru profesioniștii din transportul rutier și urban, SOLUTRANS 2023, ce se va desfășura în perioada 21 – 25 noiembrie în c omplexului expozițional Eurexpo Lyon, Franța, Goldhofer va fi prezent cu «STEPSTAR», ce...


Citeste mai mult

Anvelopele sunt componente esenţiale ale fiecărui vehicul. Modul în care sunt gestionate are un impact foarte mare pentru afacerea dvs., iar verificarea manuală a anvelopelor este o sarcină care consumă timp. Dar cum obţineţi cea mai bună valoare din investiţia dvs. în anvelope?...


Citeste mai mult

Pentru noul proiect de cale ferată „Tren Maya”, compania de transport greu PESADO a fost însărcinată să transporte o locomotivă electrică cu o greutate de aproximativ 180 t pe o distanță de 2 250 km, de la San Luis Potosi la Valladolid, Yucatan.In Mexic, ori de câte o...


Citeste mai mult

Volvo Trucks a dezvoltat o gamă de camioane electrice de categorie grea dedicate industriei de construcții. Prin utilizarea camioanelor electrice, acum companiile pot să răspundă cererii în creștere pentru vehicule cu niveluri reduse de zgomot și cu emisii zero pe și în jurul ș ...


Citeste mai mult