Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

VOLVO oferă camioane electrice specializate pentru construcţii

VOLVO oferă camioane electrice specializate pentru construcţii

Volvo Trucks a dezvoltat o gamă de camioane electrice de categorie grea dedicate industriei de construcții. Prin utilizarea camioanelor electrice, acum companiile pot să răspundă cererii în creștere pentru vehicule cu niveluri reduse de zgomot și cu emisii zero pe și în jurul ș antierelor de construcții.

CEREREA DE TRANSPORT ELECTRIC ÎN CONSTRUCȚIILE URBANE ESTE ÎN CREȘTERE

Cererea de transporturi electrice în industria construcțiilor crește, datorită zonelor cu emisii zero în orașe și necesitatea ca firmele de transport să îndeplinească obiectivele climatice, acestea reprezentând principalele două forțe motoare.

Volvo Trucks a dezvoltat, astfel, camioane electrice grele care le permit clienților din segmentul construcțiilor să facă trecerea către un transport mai sustenabil. Camioanele convenționale cu șasiu unic și cu aplicații încorporate pentru o gamă largă de suprastructuri, cum ar fi basculante, mixere și macarale, sunt acum oferite și în versiuni electrice.

CONFIGURATE PENTRU SARCINĂ UTILĂ CRESCUTĂ ȘI PRODUCTIVITATE

Noile camioane electrice sunt flexibile, datorită unei mari varietăți de cabine și de opțiuni de baterii și unei oferte cuprinzătoare de configurații de axe. Aceasta permite obținerea unei game mai largi de șasiuri și posibilitatea unui ampatament mai scurt, de 3.900 mm, ceea ce permite o flexibilitate mai mare de a personaliza camionul pentru o gamă largă de operațiuni de construcții.

Clienții pot opta pentru pachete de baterii de la 2 la 6 baterii, pentru a se potrivi cerințelor lor specifice de autonomie și sarcină utilă. Noile camioane rigide au o capacitate a bateriilor cuprinsă între 180 și 540 kWh.

„Atunci când este vorba despre capacitatea bateriilor, camionul poate fi configurat pentru a se potrivi aplicației de transport actuale. A nu avea mai multe baterii la bord decât sunt necesare înseamnă că sarcina utilă poate crește și, odată cu ea, și productivitatea,” comentează Jessica Sandström.

OPȚIUNI DE PTO

Trei opțiuni de priză de putere, PTO, pe camioanele electrice facilitează montarea suprastructurilor electrice sau mecanice: ePTO electric, PTO pe transmisie și PTO electromecanic. Atât soluția pe transmisie, cât și cea electromecanică oferă bune oportunități de a optimiza consumul de energie și de a preveni zgomotul excesiv. Volvo Trucks este singurul producător global de camioane cu o gamă completă de camioane electrice deja în producția de serie. Targetul companiei este ca jumătate din vânzările sale globale de camioane să fie electrice până cel târziu în 2030.

“Camioanele de construcții parcurg, de obicei, distanțe scurte și operează în fluxuri repetitive, de exemplu, în livrarea materialelor de construcții către șantiere. Acest fapt le face foarte potrivite pentru electrificare. Camioanele noastre electrice pot fi personalizate pentru a îndeplini aceste misiuni de transport, astfel clienții din domeniul construcțiilor pot avea același camion pe care îl folosesc azi, dar în versiune electrică. Acest lucru le conferă o manevrabilitate îmbunătățită, niveluri reduse de zgomot și emisii poluante zero.” - JESSICA SANDSTRÖM, GLOBAL PRODUCT MANAGER VOLVO TRUCKS

Truck Power

Recent Posts:

În cadrul expoziției internaționale bienale pentru profesioniștii din transportul rutier și urban, SOLUTRANS 2023, ce se va desfășura în perioada 21 – 25 noiembrie în c omplexului expozițional Eurexpo Lyon, Franța, Goldhofer va fi prezent cu «STEPSTAR», ce...


Citeste mai mult

Anvelopele sunt componente esenţiale ale fiecărui vehicul. Modul în care sunt gestionate are un impact foarte mare pentru afacerea dvs., iar verificarea manuală a anvelopelor este o sarcină care consumă timp. Dar cum obţineţi cea mai bună valoare din investiţia dvs. în anvelope?...


Citeste mai mult

Pentru noul proiect de cale ferată „Tren Maya”, compania de transport greu PESADO a fost însărcinată să transporte o locomotivă electrică cu o greutate de aproximativ 180 t pe o distanță de 2 250 km, de la San Luis Potosi la Valladolid, Yucatan.In Mexic, ori de câte o...


Citeste mai mult

Companiile de transport rutier de mărfuri a u aceleași cerințe față de camioanele electrice cu baterii, cât și față de omologii lor cu motoare diesel convenționale. Chiar și în c ondiții meteorologice dificile, cum ar fi frig ul, gheața și zăpada, vehiculele trebuie să per...


Citeste mai mult