Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 146

Compania MAMUT ANDINO si-a extins cu 150% intervalul de schimb al uleiului utilizand SHELL RIMULA R6 LM

22.05.2018
Compania MAMUT ANDINO si-a extins cu 150% intervalul de schimb al uleiului utilizand SHELL RIMULA R6 LM
Economii anuale totale estimate pentru client de 1.272.000 de dolari
 
Compania ecuadoriana de logistica Mamut Andino transporta materiale de constructie, cum ar fi ciment si pietris, in conditii de praf si umezeala. Flota sa de transport opereaza cu un combustibil cu un continut de sulf de 5.000 ppm. Mamut Andino a trebuit sa extinda disponibilitatea vehiculelor sale pentru a-si indeplini cerintele contractuale, asa ca a dorit sa-si extinda intervalele de schimb al uleiului. Din cauza continutului ridicat de sulf al combustibilului, compania nu a reusit sa prelungeasca intervalul de schimb al uleiului peste 12.000 km.

Distribuitorul local Shell a analizat cerintele companiei si a sugerat un pachet de masuri. A sugerat ca Mamut Andino ar trebui sa treaca la motorina de calitate superioara, cu continutul de sulf sub 500 ppm. De asemenea, distribuitorul a recomandat trecerea de la uleiul mineral API CJ-4 existent la Shell Rimula R6 LM, un ulei sintetic pentru motoare diesel grele, care indeplineste specificatia API CI-4. Procesul de schimb a fost urmarit pe tot parcursul pentru a evalua rezultatele.

De la trecerea la Shell Rimula R6 LM, Mamut Andino si-a extins intervalul de schimb al uleiului vehiculelor la 30.000 km, o crestere de 150%. Prin urmare, compania a beneficiat de reducerea costurilor de consum si de intretinere a uleiului si a filtrelor si de imbunatatirea disponibilitatii vehiculelor. Mamut Andino a raportat o economie anuala totala de 1.272.000 de dolari.*

*Economiile indicate sunt specifice datei de calcul si locului menionat. Aceste calcule pot varia de la un loc la altul si de la un moment la altul, depinzand, de exemplu, de utilizare, de condiiile de funcionare, de produsele utilizate in prezent, de starea echipamentului si de practicile de intretinere.

1. PROVOCARE
Compania ecuadoriana de logistica Mamut Andino a trebuit sa extinda disponibilitatea vehiculelor sale si intervalul de schimb al uleiului.

2. SOLUTIE

Distribuitorul local Shell a sugerat ca Mamut Andino ar trebui sa treaca la motorina de calitate superioara, cu continutul de sulf sub 500 ppm, si a recomandat trecerea de la uleiul mineral API CJ-4 existent la Shell Rimula R6 LM, un ulei sintetic API CI-4.

3. REZULTAT
Odata cu trecerea la Shell Rimula R6 LM, Mamut Andino si-a extins intervalul de schimb al uleiului pentru vehiculele din dotare la 30.000 km, reprezentand o crestere de 150%.

4. VALOARE
Prin extinderea intervalului de schimb al uleiului vehiculelor sale, Mamut Andino a beneficiat de reducerea costurilor de consum si de intretinere a uleiului si a filtrelor si de imbunatatirea disponibilitatii vehiculelor. Compania a raportat o economie anuala totala de 1.272.000 de dolari.*

SHELL RIMULA R6 LM - Uleiul sintetic pentru motoare diesel grele
Uleiurile sintetice Shell Rimula pentru motoare diesel grele sunt concepute sa ofere protectie energizata in trei zone critice: controlul acidului pentru protectie impotriva coroziunii de acizii formati ca arsuri de combustibil. Controlul depozitelor pentru a mentine motoarele curate pentru performante optime si durata de viata lunga controlul uzurii pentru a mentine distantate suprafetele metalice mobile ale motorului pentru o durata de viata lunga a motorului. Shell Rimula R6 LM este un ulei cu SAPS (cenusa sulfatata, fosfor si sulf) reduse, formulat pentru a proteja sistemele de control ale emisiilor, astfel incat vehiculele sa respecte cerintele legislative si sa functioneze eficient.

Utilizare
Uleiul Shell Rimula R6 LM pentru motor este potrivit pentru numeroase utilizari grele pe autostrazi si in afara acestora. Indeplineste cerintele mai multor producatori de motoare din SUA, Europa si Japonia si este potrivit pentru o gama larga de utilizari in transportul cu camioane si public cu vehicule moderne cu emisii reduse, inclusiv aproape toate vehiculele Euro 4 si 5. Uleiul Shell Rimula R6 LM depaseste cerintele de performante ale standardelor de industrie precum API CI-4, ACEA E6 si E7, fiind recomandat in special pentru vehiculele diesel echipate cu filtru de particule.

Caracteristici de performanta si beneficii
Performanta excelenta la uzura si controlul depunerilor pe piston si carter ajuta la obtinerea unei durate lungi si fiabile de viata a motorului. Uleiul Shell Rimula R6 LM depaseste cerintele pentru testul de uzura Mercedes-Benz OM 602A. Un nou rapel antiuzura ofera o protectie suplimentara in zone extrem de solicitate. In simularile de laborator, acest sistem a contribuit la reducerea cu pana la 50%. Intervale mai lungi de schimb al uleiului inseamna mai putin timp de intretinere, cheltuieli reduse pentru filtrele de ulei si manopera, mai putin deseuri de ulei si o disponibilitate mai mare a flotei.

Controlul emisiilor este asigurat de o formulare cu SAPS reduse, care ajuta la protejarea catalizatorilor de evacuare si la formarea depunerilor de control in motoare alimentate cu gaz natural comprimat. Testele arata ca uleiul Shell Rimula R6 LM protejeaza sistemele de control al emisiilor pentru a reduce costurile de intretinere si pentru a asigura o eficienta buna a combustibilului.

Specificatii si aprobari

API: CJ-4, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 si CF; ACEA: E6 si E9; Caterpillar: ECF-3; Cummins: CES 20081; DAF: indeplineste ACEA E6; DEUTZ: DQC IV-10 LA; Iveco: NG 2 (indeplineste cerintele); JASO DH- 2; MACK: EO-O Premium Plus; MAN: M3477 si M3271-1; Aprobare MB 228.51; MTU: Categoria 3.1; Renault Trucks: RLD-3; si Volvo: VDS-4


Anul XIII, nr. 151, sep 2018
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

NEXT AUTO, Septembrie 2018
 
NEXT AUTO, Septembrie 2018

Concrete Romania, August 2018
 

TRUCK POWER , Iulie 2018
 
Truck Power, Iulie 2018
 


 
 

PARTENERI