Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 148

BKT a sarbatorit in Creta cea de-a zecea aniversare a gamei Earthmax

05.07.2018
BKT a sarbatorit in Creta cea de-a zecea aniversare a gamei Earthmax
Gama de anvelope OTR specifice pentru cariere si mine sarbatoreste primii zece ani de excelenta, continuand fara intrerupere si mereu in spiritul inovatiei. Earthmax, gama de anvelope radiale de la BKT, a ajuns in 2018 la a zecea aniversare. Cu prilejul acestei ocazii a avut loc un eveniment de o reala anvergura marca BKT in insula Creta din Grecia
la care a participat si publicatia Masini si Utilaje pentru Constructii. In timpul evenimentului aniversar, care a avut loc intre 5 si 7 iunie 2018, am avut ocazia rara de a ne intalni si de a discuta cu domnul Arvind Poddar, Presedinte si Director General la Balkrishna Industries Ltd., dar si cu doamna Lucia Salmaso, Managing Director BKT Europe.

Gama Earthmax a fost proiectata pentru a favoriza o distributie mai buna a sarcinii pe sol pentru dumpere, incarcatoare frontale autogredere, reprezinta o piatra de hotar in istoria BKT, rezultatul unei gandiri continue la scara mare, al unei cercetari neobosite si al unei dorinte puternice de imbunatatire, care sa aduca idei si abordari noi pe piata. Un obiectiv important pentru multinationala indiana care a stiut sa faca fata situatiilor celor mai critice din sectorul OTR, lansand produse din ce in ce mai specializate si mai performante, capabile sa reziste pe terenuri dificile, demonstrand o mare versatilitate si capacitate de lunga durata.
Toate modelele Earthmax au in comun tehnologia All Steel, constructia pliurilor cu sarme din otel in loc de nylon, care confera o rezistenta superioara carcasei si, prin urmare, o rezistenta mai mare la agresiuni, cum ar fi perforarile, taieturile, uzura. Caracteristici deosebit de importante in fata obstacolelor care ar putea expune anvelopele la riscuri grave de deteriorare.



Nu numai durabilitatea, ci si tractiunea si stabilitatea, pentru deplasarea usoara pe terenuri din santiere mari,cariere si mine, sunt cateva dintre aspectele care reprezinta pe deplin toate cele douazeci si cinci de modele care formeaza gama, disponibile, la
randul lor, in numeroase dimensiuni si versiuni. In toate aplicatiile diferite, anvelopa devine un element cheie pentru a valorifica la maximum sia optimiza functionarea utilajului, pentru a-i permite sa lucreze in mod excelent si in spatii restranse, la o viteza corespunzatoare, tinand cont de productivitate si de economiile de timp si carburant. Imbunatatirea calitatii produselor si implementarea ofertei de solutii reprezinta dintotdeauna obiectivul BKT. Tocmai de aceea compania nu isi intrerupe parcursul si face din inovatie o filosofie de lucru. Astazi, se afla, de fapt, in linia intai productia de anvelope sustenabile, si datorita recentului acord incheiat cu una dintre principalele societati de biotehnologie din S.U.A. In urma acestei colaborari, se vor crea, de fapt, amestecuri noi pe baza de TKS RUBBER, cauciuc extras dintr-un anumit tip de papadie nativa in Kazahstan, care va inlocui treptat cauciucul natural. Dupa cum sugereaza si numele sau, EARTHMAX are o legatura stransa cu terenul pe care lucreaza – solul. Un mediu dificil pe care fiecare produs din gama este gata sa il stapaneasca si sa ii faca fata. Earthmax este un instrument, dar si colegul dvs. in cele mai dificile operatiuni, garantand siguranta, performantele si calitatea, precum si economiile de timp si de bani.
Una dintre caracteristicile distinctive Earthmax este amprenta sa mare, dar mentionam in continuare si urmatoarele:
Rezistenta, in sensul literal, inseamna capacitatea de a rezista la impact, cum ar fi forte, taieturi, uzura, caldura sau orice alte
conditii adverse. Aplicata la compania noastra, inseamna abilitatea de a face fata si a depasi orice situatie sau obstacol.
Un alt atribut este robustetea. Pentru o anvelopa, acest lucru inseamna ca estesuficient de rezistenta si de puternica pentru a sustine vehiculul si miscarile acestuia. In mod similar, putem observa abordarea BKT privind piata.
Robustetea inseamna ca ramanem pe pozitie si rezistam la eventualele contraatacuri, uneori chiar neechitabile, si ca sunteti pregatiti pentru orice schimbare. Tractiunea este, de asemenea, o alta caracteristica cheie care nu are nevoie de explicatii in ceea ce priveste o anvelopa. In realitatea noastra corporativa, metafora indica abilitatea si conceptele de leadership BKT, in calitate de precursor, care merge si gandeste intotdeauna din perspectiva viitorului. Urmatorul plus este versatilitatea. Aceasta este expresia abilitatii BKT de a se adapta la orice mediu si la orice industrie – dupa cum probabil va amintiti, in trecutul indepartat, compania noastra a initiat operatiuni de succes in domeniul textilelor. Versatilitatea inseamna sa fii flexibil, cooperativ, tolerant si usor de abordat. In ciuda dimensiunilor sale si a structurii impozante a vehiculelor pe care le echipeaza, stabilitatea este o cerinta obligatorie pentru toata gama Earthmax - o caracteristica cheie, care conduce la beneficii suplimentare, cum ar fi siguranta si fiabilitatea. Acelasi lucru este valabil pentru un manager, care trebuie sa isi desfasoare munca de zi cu zi in asa fel incat sa garanteze stabilitatea pentru cei care au incredere si se bazeaza pe el. Acest atribut implica, de asemenea, sa contribui la stabilitatea pietei, deoarece companiile au nevoie de un punct ferm de referinta, pe care se pot baza. Strans legata de stabilitate, este tinuta de drum – echilibrul perfect pe orice tip de teren. Iar, in afaceri, este caracteristica de a-ti respecta promisiunile, convingerile si valorile, pentru a ramane consecvent si de incredere. Durabilitatea pare a fi o caracteristica evidenta a anvelopei – rezultatul knowhow-ului, al aptitudinilor si al cercetarii in domeniul tehnologiilor avansate. In mod similar, o companie sanatoasa are nevoie de credinta, curaj si pasiune puternica ce rezulta din munca, urmarind sa isi desfasoare activitatea pentru mult timp si in beneficiul utilizatorilor.

In sfarsit, confortul, un beneficiu grozav, care se refera, evident, la starea de bine a soferului. In ceea ce priveste filosofia corporativa, se refera la atentia pe care o acorda colegilor, calitatii vietii acestora, bunastarii lor si binelui comun.



Arvind Poddar, Presedinte si Director General la Balkrishna Industries Ltd.

Masini si Utilaje: Fiind in aceasta afacere de familie de o buna perioada de timp pe aceasta piata, aveti o intelegere mai mare si mai cuprinzatoare a pietei de anvelope din intreaga lume. Pe care o considerati mai apropiata de o reflectie a echitatii si a echilibrului, prin comparatie?

Arvind Poddar: Vedeti ca avem diverse segmente cum ar fi agricultura, industria, constructia si OTR si daca va uitati la OTR in intreaga lume este cea mai mare piata urmata de agricultura, urmata de industrie si constructii. Deci, aceasta este secventa, dar la BKT am inceput cu agricultura, dar ne-am orientat si catre industrie, constructii, OTR si in 2008 am introdus si OTR Radial. Treptat ne extindem gama si, in special cea de OTR care este folosita in diverse aplicatii in intreaga lume, chiar si in Romania.

Masini si Utilaje: De ce un client ar trebui sa aleaga BKT? Care sunt principalele avantaje in alegerea produselor BKT?
Arvind Poddar: Daca un antreprenor doreste sa reduca costurile de functionare, are 2 optiuni. La un produs premium de la alt brand avem o calitate buna, pret mai mare, service si, desigur, branding. Apoi, exista un brand low cost, un brand low cost nu are calitate,
nu are service, are cel mai mic pret si nu beneficiaza de branding. La BKT avem mai mult sau mai putin aceeasi calitate, pret rezonabil pentruca producem in India si de aici exista anumite avantaje, punem foarte mare accent pe service si, bineinteles, cheltuim
bani pentru branding. Deci, daca un antreprenor care are un contract pe baza de cost pe km, cu produsul premium costul este de 1,1 euro/ km, la produsul low cost, datorita calitatii slabe costul va fi de 1,4 euro/ km, iar cu BKT va fi de 0,80 euro/ km. Datorita preturilor rezonabile, costul devine mai ieftin. Deci, daca antreprenorul vrea sa economiseasca bani si sa creasca profitabilitatea, va opta pentru BKT.

Masini si Utilaje: Care sunt planurile viitoare ale companiei pentru dezvoltarea ulterioara a afacerii?
Arvind Poddar: In fiecare an introducem pe piata 70-80 de anvelope noi, ceea ce inseamna ca investim in dezvoltarea si imbunatatirea anvelopelor, dar ne preocupam foarte mult si de cercetarea si dezvoltarea materiilor prime.

Masini si Utilaje: Cum vedeti Romania pe harta europeana?
Arvind Poddar: Romania, nu este o piata foarte mare, dar este o piata rezonabila.



Lucia Salmaso, Managing Director BKT Europe

Masini si Utilaje: De cat timp lucrati in aceasta companie?
Lucia Salmaso: La sfarsitul anului voi implini10 ani. Am inceput curand dupa lansarea seriei EarthMax.
Masini si Utilaje: Imiimaginez ca acest job vine cu foarte multe provocari? Care a fost cea mai dificila
dintre toate?

Lucia Salmaso: In fiecare zi exista o provocare. Foarte greu de spus, dar desigur cand am inceput cea mai mare provocare a fost brand awareness-ul marcii BKT. Am inceput cu anvelope agricole si OTR. La acea vreme cand am inceput, intreaga lume cunostea produsul pentru calitate si pentru raportul bun calitate- pret. Nu au reusit insa sa lege produsul cu marca BKT, produsele BKT erau la inceput confundate cu produse asiatice sau chinezesti. Si trebuie sa spun ca am depasit aceasta confuzie, am facut mari progrese. Dar de cealalta parte am aflat ca nu se transfera brand awareness-ul de la un segment de produs la altul. Trebuie sa incepem din nou.
Masini si Utilaje: Ati fost vreodata in Romania? Cum pozitionati Romania pe harta Europeana?
Lucia Salmaso: Am fost o data sau de doua ori la distribuitorii nostri, am fost si la Bucuresti de cateva ori in vacanta, dar si in Transilvania. Piata este intr-o pozitie buna, avem un distribuitor foarte bun, Impar si lucram, de asemenea, foarte aproape de ei pe partea de marketing. Impar are o vointa foarte puternica de a se dezvolta in domeniul constructiilor, sunt foarte concentrati, forjeaza foarte mult sa obtina acest lucru. Aceasta piata a inregistrat o crestere semnificativa, prin urmare are un mare potential.

Masini si Utilaje: In opinia dvs. care sunt principalele avantaje ale anvelopelor BKT?
Lucia Salmaso: In primul rand avem raportul pret-calitate foarte avantajos, deoarece putem oferi o anvelopa care sa atinga acelasi nivel ca si un brand premium, evident cu un pret mai competitiv. Acesta este cel mai important. Altul ar fi consistenta calitatii noastre, deoarece calitatea este o necesitate pentru noi si insistam asupra faptului ca aceasta trebuie sa fie verificata in fabrica si sa se furnizeze utilizatorului final intotdeauna la acelasi nivel al calitatii. Asadar, nu avem suisuri si coborasuri in nivelul de calitate.

Masini si Utilaje: S-a vorbit in prezentare despre investitii in cercetare si dezvoltare? Ce ne puteti spune despre noua serie de anvelope?
Lucia Salmaso: Da, avem un nou centru de cercetare si dezvoltare in Shuj si se va concentra pe urmatoarea generatie de materii prime si pe urmatoarea generatie de compusi, in special pentru ceea ce numim anvelopele viitorului, pentru vehiculele electrice. Trebuie sa gandim la un alt nivel, cand se va intampla asta, nu stiu, dar din punctul de vedere al cercetarii trebuie sa o facem.
Anul XIII, nr. 148, iun 2018
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

NEXT AUTO, Iunie 2018
 
NEXT AUTO, Februarie 2018

Supliment M&U, Aprilie 2018
 
Aprilie 2018

Truck Power, Martie 2018
 
Truck Power, Martie 2018
 


 
 

PARTENERI