Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 152

Modularitate completa pentru toate cerintele clientilor - Noul Sprinter inteligent, interactiv si inovator

20.12.2018
Modularitate completa pentru toate cerintele clientilor - Noul Sprinter inteligent, interactiv si inovator
Design fascinant, siguranta la cel mai inalt nivel, rentabilitate maxima, functionalitati dedicate clientilor si un pachet de solutii de conectivitate care duc sistemul de infotainment si aplicatiile intr-o noua era: cea de a treia generatie a Mercedes Benz Sprinter redefineste standardul segmentului de autovehicule comerciale usoare de dimensiuni mari. Cu toate acestea, fondatorul acestui segment de piata isi arata adevarata valoare prin combinarea tuturor atributelor sale individuale intr-o solutie completa.

In viitorul logisticii si al transportului, variabilitatea si disponibilitatea solutiilor dorite de clienti reprezinta factori esentiali pentru atingerea performantei. Astfel, un autovehicul performant nu mai este suficient pentru nevoile clientilor din acest segment. Multifunctional, noul Sprinter trebuie sa reprezinte mai mult decat suma componentelor si functionalitatilor sale. Avand un numar fara precedent de variante disponibile, o gama vasta de servicii de conectivitate si sistemele telematice de ultima generatie, noul Sprinter se adapteaza la o gama foarte mare de cerinte privind transportul comercial si mobilitatea. Astfel, noul Sprinter reuseste exact ceea ce au demonstrat generatiile sale anterioare: redefineste din nou segmentul autovehiculelor comerciale usoare. Astfel, acesta va schimba perceptia asupra dotarilor inteligente ridicand intregul segment la un nou nivel, contribuind considerabil la afacerile clientilor nostri", a declarat Volker Mornhinweg, Head Mercedes-Benz Vans.

Preturile incep de la 18,655 Euro + TVA, in Romania

Noua generatie telematica, disponibila si pe Noua Clasa A, asigura baza perfecta pentru toate nevoile logistice si de transport. Noul Sprinter demonstreaza atat adaptabilitatea sa deosebita in ceea ce priveste conectivitatea, cat si integrarea in segmentul sau de utilizare si la cerintelor clientilor. Noul Sprinter este disponibil in showroomurile centrelor autorizate Mercedes-Benz din tara, cu preturi pornind de la 18,655 Euro (fara TVA), pentru versiunea standard cu tractiune fata. Noul Sprinter Sasiu, avand tractiune pe puntea din fata, poate fi achizitionat la preturi incepand de la 18,655 Euro pentru modelul 211 CDI FWD si de la 21,197 Euro pentru modelul 311 CDI FWD, in timp ce Sprinterul Furgon, tractiune fata, este disponibil pentru achizitii la preturi incepand de la 19,393 Euro pentru modelul 211 CDI FWD si de la 21,880 Euro pentru 311 CDI FWD.

„Peste 3,4 milioane de autovehicule livrate in 130 de tari reprezinta un record excelent, realizat de primele doua generatii ale Sprinter. Acest fapt confirma, fara indoiala, ca Sprinter este un produs de renume global si trebuie sa raspunda unui numar impresionant de cerinte specifice, atat individuale, cat si ale industriei. De aceea, am extins si mai mult portofoliul Sprinter, acesta fiind acum capabil sa acopere mult mai bine anumite segmente de piata cu noi functii. Impreuna cu serviciile de conectivitate, noul Sprinter deschide noi posibilitati in ceea ce priveste eficienta si optimizarea proceselor, mai multe decat oricare dintre modelele precedente ale Mercedes-Benz Vans”, spune dr. Ulf Zillig, manager general de proiect Sprinter in cadrul Mercedes-Benz Vans.

Peste 1,700 de variante Sprinter disponibile
Versiunile de caroserie Furgon, Tourer, pick-up, sasiu, cap-tractor, trei configuratii diferite de tractiune – inclusiv, in premiera, tractiune pe puntea din fata - variantele diferite de cabina, de lungime a caroseriei, tonaj, inaltime a compartimentelor de incarcare si numeroasele optiuni de individualizare, toate acestea permit configurarea autovehiculului intr-o gama larga de posibilitati. Astfel, pot fi configurate peste 1,700 de variante ale noului Sprinter, mult mai multe decat in cazul modelului precedent. Aceasta modularitate ridicata la superlativ defineste viziunea noului concept Sprinter, care raspunde perfect atat cerintelor specifice domeniului de utilizare, cat si necesitatilor diferitelor segmente de clienti. Gama de aplicatii ale noului Sprinter include, de exemplu, serviciile de curierat de proximitate, transportul de marfuri pe distante mai mari sau solutia ideala pentru service-urile care utilizeaza autovehiculul ca atelier mecanic mobil. Noul Sprinter poate fi folosit de asemenea ca rulota sau autovehicul dedicat transportului de persoane, cat si pentru servicii medicale de urgenta. Domeniile de utilizare sunt la fel de diverse ca aplicatiile noului Sprinter, dat fiind ca noul model furnizeaza servicii care acopera toate cerintele, atat pentru proprietarii cu valori traditionale, cat si pentru administratorii flotelor, cunoscuti pentru atentia ridicata acordata costurilor. Grupul de piata relativ recent format din managerii start-up-urilor, de exemplu cei care ofera servicii de curierat in mediul urban, precum si cei care se gandesc la o cariera orientata spre viitor , cu un obiectiv clar de mobilitate durabila, beneficiaza acum de solutia optima pentru afacerile lor.

Tractiunea pe puntea din fata si capul de tractor ofera posibilitati suplimentare
Alte doua noi caracteristici se adauga la lista de noutati ale Sprinter: pe langa traditionalele sisteme cu tractiune pe puntea din spate, respectiv tractiune integrala, noul Sprinter are acum si tractiune pe puntea din fata. Sarcina utila a acestei versiuni este cu 50 kg mai mare decat in cazul versiunii cu tractiune spate. Podeaua compartimetului de marfa, pozitionata cu 80 mm mai jos, face mai convenabile atat operatiunile de incarcare/ descarcare, in cazul versiunilor comerciale ale Sprinter, cat si accesul in/iesirea din spatiul interior, in cazul versiunilor tip rulota. Varianta Sprinter “cap tractor” reprezinta un pas inainte pentru piata de curierat, in continua crestere, versiune care poate fi comandata doar de carosieri. In combinatie cu tractiunea pe puntea din fata, aceasta permite o sfera de aplicare maxima pentru autovehiculele realizate la comanda.

Faza de testare: prototipurile au peste noua milioane de kilometri parcursi
Atributele clasice ale acestei figuri emblematice a segmentului de autovehicule comerciale usoare au fost atent selectionate in dezvoltarea noului Sprinter. Siguranta, fiabilitate, robustete si eficienta sunt la fel de naturale pentru Sprinter precum steaua Mercedes-Benz din grila radiatorului. Pentru o calitate superioara a produselor inca de la inceputul productiei, prototipurile cu cele trei motoare si sapte variante de transmisie au trecut prin cicluri de testare adunand peste noua milioane de kilometri. Autovehiculele au fost testate in opt locatii diferite din patru tari, in conditii diverse: de la gerul din Finlanda, altitudini inalte in Anzi, pana la caldura extrema in SUA.

Centrele de Carosieri consolideaza experienta interna si externa
Datorita varietatii si adaptabilitatii ridicate ale noului Sprinter, toate asteptarile clientilor pot fi satisfacute pana la ultimul detaliu. Din aceste motive, Mercedes-Benz Vans a infiintat Centrul de Carosieri in 2006 pentru a oferi solutii pentru fiecare client. Tehnicienii Mercedes-Benz colaboreaza indeaproape cu partenerii realizand, de exemplu, containere frigorifice, caroserii pentru marfuri uscate, caroserii platforma si hayon pentru versiunile furgon. Pe langa acestea, sunt produse aici si camper van-uri de lux, care materializeaza visul unei case pe roti. Global, 50% din noile modele Sprinter inmatriculate sunt echipate sau modificate de catre un carosier specializat, iar in Europa cifra este de cel putin 60% - aceste cifre arata cat de importanta este activitatea Centrului de Carosieri pentru cea de a treia generatie a liderului de piata Sprinter. Astfel, a fost acordata o atentie deosebita dimensiunilor si punctelor de ancorare (de
exemplu pentru instalarea rafturilor sau a corpurilor complexe) in timpul dezvoltarii, pentru a fi siguri ca acestea raman neschimbate. Rezultatul este unul benefic pentru Centrele de Carosieri, deoarece acestea pot continua sa lucreze cu noul Sprinter fara ajustari deosebite. 
Anul XIV, nr. 156, feb 2019
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

NEXT AUTO, Februarie 2019
 
NEXT AUTO, Februarie 2019

Trenchless Romania, November 2018
 
Trenchless Romania, November 2018

TRUCK POWER , Octombrie 2018
 
Truck Power, Octombrie 2018

Concrete Romania, August 2018
 
 
 
 

PARTENERI