Contactati-ne pentru a ocupa unul dintre spatiile de mai sus
Masini si Utilaje nr. 156

WE DON’T STOP!

18.03.2019
WE DON’T STOP!
Sub sloganul “We don’t stop!” a avut loc anul acesta cea mai mare expozitie dedicata industriei pentru beton si zidarie din lume - World of Concrete 2019. Aflata deja la cea de-a 44-a editie expozitia a reunit cei mai mari producatori de echipamente si utilaje din acest sector de activitate si nu numai. Am fost prezenti la eveniment si am putut sa luam pulsul live, nemijlocit al evenimentelor si sa aflam ultimele noutati de peste ocean. Show-ul ne-a impresionat prin amploare, excelenta organizare si un program bogat de conferinte si seminarii practice dedicate profesionistilor in domeniu.

Organizata in cel mai mare centru expozitional – Las Vegas Convetion Center, expozitia a cuprins nu mai putin de 3 hale si o zona exterioara generoasa, intregul spatiu expozitional totalizand 776.800 de metri patrati. World of Concrete 2019 a depasit toate asteptarile si a incheiat cea de-a 44-a editie ca cea mai mare expozitie dedicata segmentului de beton de peste un deceniu.

Masini&Utilaje: World of Concrete este cel mai mare eveniment dedicat industriei de beton si zidarie, care sunt highlighturile acestei editii?
Steven Pomerantz: Evenimentul se afla azi la cea de-a 44-a editie, prima expozitia a fost organizata in anul 1975 in Huston, Texas. In timp showul a crescut substantial, iar editia de anul acesta este cea mai mare editie din ultimii 10 ani. Criza ec onomica din anii 2008-2009 a adus o perioadadificila pentru intreaga industrie a constructiilor, insa acum piata este pe un trend ascendent. Evenimentul s-a dezvoltat o data cu piata. La inceput acesta a fost nisat numai pe segmentul de bet on iar ulterior au fost alaturate si alte divizii precum utilaje terasiere, produse si echipamente pentru zidarie, vopseluri decorative (in ultimii ani aceasta divizie s-a extins foarte mult) si echipamente de monnitorizare si control in santier precum dronele.

Masini&Utilaje: Asa cum am observat si in prezentarea evenimentului, sunt foarte multe asociatii de profil care sustin acest show. Care este aportul acestor asociatii pentru eveniment?
Steven Pomerantz: Lucram foarte strans cu asociatiile de profil pentru promovarea evenimentului. Pentru aceasta editie avem 18 co-sponsori, fiecare reprezentand un sector diferit de activitate. Cu totii promoveaza evenimentul in randul membrilor pe care ii aduc sa expuna in cadrul expozitie. In fiecare an avem o intrunire cu acestia si luam feedback-ul lor pentru a vedea care sunt aspectele ce trebuie imbunatatite.

Masini&Utilaje: Cum reusiti sa aduceti expozantii in fiecare an la eveniment? Care este cheia succesului vostru?
Steven Pomerantz: Cred ca showul vorbeste de la sine, in fiecare an avem sute de noi companii care expun. Gasirea unor noi clienti, noi oportunit ati de business, dezvoltarea unor noi parteneriate, sunt doar cateva din motivele pentru care companiile revin an de an. World of Concrete este singurul eveniment anual dedicat industriei pentru beton. Daca companiile nu participa consideram ca acestea pot pierde noi potentiale afaceri.

Masini&Utilaje: World of Concrete este o oportunitate pentru companiile americane sa isi extinda distributia de produse catre noi continente, si totodata companiile de peste ocean pot aduce produsele lor in SUA? Ce facilitati oferiti in acest sens?
Steven Pomerantz: Impreuna cu departamentul pentru comert international reusim sa aducem companii din alte zone si sa le punem la dispozitie informatiile necesare pentru a putea comercializa produsele lor in SUA. In acelasi timp cautam cele mai bune optiuni pentru companiile americane astfel incat acestea sa se poata extinda si spre alte piete de desfacere.

Masini&Utilaje: Pentru prima oara aveti in aceasta editie o zona dedicata companiilor la inceput de drum – Concrete Start-Up. Care a fost motivul includerii unei astfel de zone in spatiul expozitional?
Steven Pomerantz: Programul de start-up este ceva nou si pentru noi, prin el dorim sa oferim posibilitatea tuturor companiilor entry-level de a-si promova produsele. Foarte multe dintre aceste companii nu isi permit costurile unui stand in cadrul unei expozitii internationale asa cum este WOC. Speram ca initiativa noastra sa fie una de succes.

Masini&Utilaje: Ce actiuni speciale desfasurati in timpul show-ului pentru a promova si a crestere awareness-ul pentru industria de beton?
Steven Pomerantz: In fiecare an organizam o licitatie impreuna cu compania Ritchie Bros in cadrul careia companiile pot dona echipamente. Banii stransi din licitatie sunt donati catre CIM pentru a finanta cele 5 colegii specializate. Mai mult decat atat, in aceasta editie vom avea un grup format din 60-70 de studenti care vom participa la seminarii si conferinte tematice in cadrul evenimentului. Consideram ca este extrem de important sa educam generatiile viitoare si sa formam noi profesionisti pentru acest domeniu.

Pentru prima data, in cadrul acestei editii, a fost inclus Premiul Bob Weatherton, oferit de World of Concrete pentru a onora contribuitorii din Industria Betonului. Premiul a inclus o bursa de 2.500 $ si a f ost prezentat la reuniunea Comitetului National CIM de la WOC 2019. In acest an destinatarul Premiului Weatherton a fost Paige Silva din cadrul Universitatii de Stat din California – Chico. Si in editia de anul ac esta a fost organizata licitatia traditionala prin care fondurile se doneaza catre CIM. Licitatia a generat venituri brute de 1,2 milioane de dolari, stabilind un record pentru fondurile stranse la WOC si aducand un total de peste 10 milioane de dolari programului CIM in ultimii 14 ani.
Anul XIV, nr. 157, apr 2019
 
 
 
Citeste-ne on-line!
 

TRUCK POWER , Martie 2019
 
Truck Power, Martie 2019

NEXT AUTO, Februarie 2019
 
NEXT AUTO, Februarie 2019

Trenchless Romania, November 2018
 
Trenchless Romania, November 2018

Concrete Romania, August 2018
 
 
 
 

PARTENERI