Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Industry

#MySmartRent by INDUSTRIAL ACCESS

#MySmartRent by INDUSTRIAL ACCESS

Aveţi dificultăţi în găsirea unei soluţii optime? Aveţi nevoie urgentă de soluţii potrivite? Doriţi consultanţă calificată şi suport? Aveţi nevoie să investiţi în utilaje, dar nu vreţi să vă blocaţi resursele? Echipamente specilizate sau doar un utilaj de şantier? Cerinţ e de planificare complexă? One stop shop, un singur furnizor care nu vă dă bătăi de cap? Soluţie la cheie? Un partener stabil şi pe care te poţi baza? Doriţi un proces transparent şi vizibilitate online? Call center 24/7? Adaptabilitate continuă la un mediu în permanentă schimbare? Account manager dedicat, cu aplicaţie personalizată de gestionare a flotei (Android şi Apple)?
Soluţia: Industrial Access vă oferă ecosistemul #MySmartRent

Am stat de vorbă cu Ştefan Ponea, CEO şi Fondator Industrial Access, care ne-a descris funcţionalităţile şi aplicabilitatea noii platforme digitale, cât şi felul în care aceasta a fost pusă în practică. Ştefan Ponea a investit şi investeşte în continuare în zona igitalizării, fiind convins că viitorul aparţine soluţiilor digitale din ce în ce mai complexe care ne vor influenţa semnificativ viaţa. Festivalul Untold de la Cluj care tocmai s-a încheiat a beneficiat anul acesta de folosirea pentru prima dată a platformei digitale creată şi pusă la dispoziţie de Industrial Access, platformă în care se pot vedea în timp real toate proiectele, toţi contractorii, subcontractorii, operatorii, subproiectele, şamd; platforma reprezintă un adevărat ecosistem în care sunt vizibile în timp real toate resursele definite în sistem şi folosite de organizator.

“Avem 5 aplicaţii în total care sunt folosite de diverşi factori decizionali: cumpărătorii de la client, vânzătorii de la noi, oamenii de service de la noi, organizatorii de eveniment de la clientul nostru, subcontractorii organizatorilor şi operatorii utilajelor. Toate aceste date există într-un mediu viu şi activităţile se văd în timp real. Beneficiile acestei abordări sunt organizarea mai uşoară, mai eficientă, mai puţin costisitoare, timp de reacţie mai rapid, totul fiind măsurat în timp real, iar beneficiarul poate vedea ce valoare adăugată primeşte.” - Stefan Ponea, CEO&FounderIndustrial Access

“În structura digitală putem vedea punctele principale de interes, diferite obiective prestabilite precum: depozitele, punctele de lucru, disponibilitatea şi starea utilajelor, programul zilnic, pontajele operatorilor etc. Aplicaţia acoperă partea de construcţie, suport în timpul desfăşurării şi respectiv demontare finală, însă nu acoperă partea de producţie, de show, artişti etc. Putem vedea în timp real ce echipament lucrează, cum lucrează, unde lucrează, cine lucrează pe el, ce defecte are, ce consum are etc. Putem vedea atât utilajele Industrial Access, cât şi ale terţilor. Noi am creat un sistem în care beneficiarul nostru poate să vadă atât echipamentele şi oamenii noştri, cât echipamente deţinute de terţi: ai noştri, ai lor, ai subcontractorilor noştri, ai subcontractorilor lor, astfel încât clientul să aibă o imagine completă şi în timp real a tuturor resurselor de care dispune. În sistem pot fi definiţi subcontractori, contractori (de exemplu, putem vedea în cel pe care îl vizualizăm în prezent că sunt 192 de utilaje), operatorii, de la ce firmă sunt aceştia, se pot da task-uri, sesizări, se poate cere ajutor, se poate cere service pentru utilaje, se poate extinde numărul de utilaje solicitând noi utilaje. Mai mult, se pot vizualiza facturi, performanţa de service, cât de repede s-a intervenit, sesizări active, dacă clientul nostru are o problemă cu un anumit echipament, fără să mai sune şi fără să mai facă alt demers consumator de resurse. Sistemul este, bineînţeles, compatibil GDPR.”

“Strucura digitală a mai fost folosită într-un proiect similar la organizarea festivalului Neversea 2019 de la Constanţa. Noi oferim de fapt un serviciu integrat de management: “Tu îţi faci show-ul tău, eu fac totul pentru tine”. Atât de simplu! Însă, pe cât este de simplă ideea, pe atât de greu este să fie copiată. Am mai colaborat cu Neversea şi anii trecuţi, însă în calitate de subcontractor. Anul acesta am colaborat prima dată în calitate de partener, calitate pe care am câştigat-o ca urmare directă a modului de abordare şi a beneficiilor aduse proiectului prin utilizarea platformei, comparativ cu o simplă închiriere realizată tradiţional. Pe parcursul derulării serviciilor nu au existat timpi morţi. Am folosit aproape 190 de echipamente pentru Neversea, am avut 25 de sesizări de service din care la 22 am răspuns în mai puţin de 10 min. Nu au existat efectiv maşini care să stea, ne referim aici la o perioadă de 1 lună de zile. La Neversea am lucrat aproape în totalitate cu utilajele noastre, cu toate că au existat şi câteva subcontractări. La final am avut 0 accidente de muncă şi 0 timpi morţi (am asigurat gratuit utilaje de back-up on site şi off site). Anul acesta am colaborat cu majoritatea evenimentelor media importante. Experienţa organizatorilor din anii trecuţi a fost că aceştia au contractat serviciile pe segmente, iar rezultatul a fost foarte greu de gestionat.Pierderile pot fi enorme când nu ai un control eficient al resurselor de care dispui. Diferenţa şi plus valoarea adusă de noi este chiar această modalitate de organizare foarte transparentă şi eficientă a muncii. Abordarea transparentă şi în timp real îţi permite să vezi unde există o problemă, care este cauza acesteia şi să acţionezi în consecinţă rapid, limitând efectele negative sau prevenind apariţia unor evenimente neplăcute."

Cultura organizațională din Industrial Access contribuie decisiv la punerea în operă a instrumentelor digitale inventate de echipa IA: oricine poate investi într-un astfel de mediu digital, dar ingredientul principal în obținerea unei formule de succes este dat de atitudinea, comportamentul şi implicarea fiecărui membru al echipei, de la primul până la ultimul contributor în procesele de închiriere, service şi piese de schimb, logistică, back office, front desk, management şi gestiune. E nevoie ca fiecare membru să aibă abordare deschisă, dispus să accepte şi să învețe rapid din greşelile personale sau ale colegilor, să îşi dorească să evolueze perment, să fie agil în schimbare şi atent la cerințele în permanentă mişcare ale pieței în ansamblu sau ale unui anumit client, în particular.

UNTOLD 1-4 AUGUST
Producția festivalului UNTOLD din acest an a fost una impresionantă din toate punctele de vedere, stabilind un nou record de audiență. Scena principală a avut peste 1.500 de mp de ecran led, iar numai decorul a necesitat implicarea a peste 30 de camioane. Aceeaşi scenă pe care au urcat unii dintre cei mai în vogă artişti ai lumii a avut un decor 3D şi o deschidere de 90 de metri. Peste 10.000 de persoane din 13 țări au lucrat în producția efectivă a festivalului UNTOLD, dintre care peste 1.800 sunt voluntari. În ceea ce priveşte logistica festivalului, cifrele sunt impresionante: peste 450 de camioane necesare pentru transportul logistic. Pentru grafică şi designul tuturor scenelor s-au adunatpeste 1.000 de ore de muncă a peste 40 de designeri şi arhitecți, ce au contribuit la crearea universului UNTOLD din acest an.

NEVERSEA 4-7 IULIE
Cea de-a treia ediție a festivalului Neversea a avut loc în perioada 4-7 iulie 2019 la Constanța. Neversea, poreclit şi "UNTOLD-ul de la mare" a adus laolaltă sute de mii de fani şi sute de artişti. La malul Mării Negre s-a aliniat un mix original de artişti pop, rock şi EDM (Electronic Dance Music). În cele 4 zile de festival, s-au înregistrat cca 250.000 de spectatori.

ELECTRIC CASTLE – 17-21 IULIE
Unul dintre cele mai iubite festivaluri de muzică din România - Electric Castle - este o experiență completă ce are loc timp de 5 zile, pe domeniul Castelului Banffy din Bonțida, județul Cluj, în Transilvania. Prin mixul dintre lineup-ul eclectric, conceptul architectural, tehnologie şi artă contemporană EC vrea să revoluționeze modul în care tinerii interacționează cu un festival de muzică, rupând barieriele dintre main stream şi culturile underground. Electric Castle este primul festival din România care a mutat muzică electronică şi sunetele live ale concertelor pe scenele indoor sau în aer liber al e unui castel. Încă de la prima ediție, din 2013, f estivalul a fost nominalizat în fiecare an în finala European Festival Awards la categoria “Cel mai bun festival de mărime medie”, alături de nume cu tr adiție în Europa.

"Toate acestea au fost puse în valoare şi prin contribuţia IA, cu 0 accidente de muncă şi 0 timpi morţi. De fapt, nu am închiriat servicii, oameni sau utilaje, ci am livrat siguranţă, productivitate, eficienţă şi suport, la standarde maxime, într-un mod transparent şi măsurabil, pe înţelesul clientului, customizat după nevoile specifice ale acestuia." - Stefan Ponea, CEO&FounderIndustrial Access

Industry

Recent Posts:

În perioada 21 septembrie-12 octombrie a avut loc turneul de promovare a noii generații de camioane Actros și Arocs, ce a cuprins 3 locații: Sebeș, București și Suceava. Cei care au participat la ROAD SHOW au avut ocazia să descopere inovațiile noilor modele, să primească informații...


Citeste mai mult

Grupul austriac Wienerberger este cel mai mare producător de cărămidă din Europa și liderul pieței locale de profil, având patru fabrici în România - la Gura Ocniței (jud. Dâmbovița), Sibiu, Tritenii de Jos (Cluj) și Berca (Buzău) - și afaceri anuale de circa 40 de...


Citeste mai mult

Conectivitatea servește la optimizarea costului mașinilor. Pentru grupul Manitou aceasta înseamnă concentrarea informațiilor despre locație, consum, starea de funcționarea sau documentație. Soluțiile digitale oferite de Manitou clienților și dealerilor săi permit gestionarea, optimi...


Citeste mai mult

TERRA Romania Utilaje de Constructii SRL a organizat în data de 19 septembrie 2019 un eveniment DEMO în care au fost prezentate tehnologii privind soluțiile profesionale pentru proiecte de decolmatare, ecologizare, dragare și extracție. Evenimentul s-a desfășurat în Cantonul d...


Citeste mai mult