Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Next Auto

Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România

Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România

Renault a anunţat cele mai slabe rezultate financiare din ultimii ani, cu o pierdere record de 7,3 miliarde de euro în primul semestru, faţă de un profit de 1,5 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut.
Luca de Meo a venit în România în vizită săptămâna trecută, săptămână în care au fost publicate şi rezultatele financiare ale Automobile Dacia şi când a avut loc adunarea generală a acţionarilor Automobile Dacia.


„Dacia, privită din interior, pare şi mai mult decât un miracol. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei. Este timpul ca Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător“, a declarat Luca de Meo odată cu prezentarea rezultatelor financiare ale Grupului Renault din prima jumătate a anului.


„O mare onoare a fost pentru noi să-l primim într-o vizită de două zile pe Luca de Meo, CEO al Grupului Renault în cadrul primei sale vizite în afara Frantei după preluarea conducerii companiei“, a spus pe o reţea de socializare Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia.


Luca de Meo a vizitat inclusiv Centrul Tehnic de la Titu, unde sunt testate noile generaţii ale Logan şi Sandero - modele care ar putea fi lansate în luna septembrie a acestui an.


„Dacia, privită din interior, pare şi mai mult decât un miracol. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei. Este timpul ca Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător“, a declarat Luca de Meo odată cu prezentarea rezultatelor financiare ale Grupului Renault din prima jumătate a anului.


Anul 2019 aducea primele schimbări în industria auto pentru ce ar fi fost 2020, însă planurile companiei au fost schimbate radical. Dacă în 2019 se discuta încă de o creştere a capacităţii de producţie la Mioveni, la 406.000 de unităţi, în februarie planurile erau puse pe hold. Iar dacă la începutul anului se discuta despre o stagnare sau o scădere uşoară a pieţei auto europene, pandemia a dus piaţa la un declin de 20-30%, catastrofală pentru toţi producătorii auto europeni.

 

 

Next Auto

Recent Posts:

Ford, liderul mondial pe segmentul autoutilitarelor pentru transportul mărfurilor, prezintă astăzi noua autoutilitară E-Transit, un vehicul inteligent care le va oferi clienților productivitate superioară datorită sistemului de propulsie complet electric, soluțiilor software, serviciilor și...


Citeste mai mult

Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportu...


Citeste mai mult

Restricțiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opțiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegând să-și folosească propria mașină în locul transportului public sau al platformelor de mobilitate, arată raportul global Digital Auto Report 2020, real...


Citeste mai mult

Parteneriatul încheiat la începutul anului 2020 între Mercedes-Benz și ENGIE, companii ale căror strategii se axează pe importanța mobilității electrice și a sustenabilității, continuă în a doua parte a anului cu un nou beneficiu pentru clienții din România: ...


Citeste mai mult