Mammoet este o companie specializată ce oferă soluții pentru orice provocare de ridicare sau transport greu și agabaritic. Provocările logistice din această industrie cresc zilnic, așa că Mammoet dispune de o rețea globală unică și o flotă de echipamente de neegalat. De peste două sute de ani, compania este cunoscută pentru capacitatea unică a echipamentelor de ultimă generație. Pentru transporturile grele și agabaritice, Mammoet s-a orientat, bineînțeles, către producătorul global de vehicule specializate de transport greu Goldhofer.
Compania specializată în transporturi grele și agabaritice Mammoet a fost contractată de compania globală de transport Noatum Project Cargo pentru a transporta un total de șapte reactoare tubulare chimice din portul Houston, Texas, până la o rafinărie din Pasadena, Texas, unde se produc de la etilenă până la alchilat. Reactoarele fuseseră expediate din portul Algeciras, Spania.
Odată sosite în portul Houston, șase reactoare mai mici au fost descărcate de pe navă direct în remorcile Mammoet, iar cel mai mare dintre cele șapte reactoare, un turn de deizobutanizare cu o greutate de peste 440 de tone și măsurând aproximativ 60,5 metri lungime și 6,5 metri în diametru, a fost descărcat de pe nava de transport de două macarale portuare specializate pentru sarcini grele, supranumite Big John și Big T. Tandemul de macarale a ridicat uriașul reactor turn de pe navă pe o combinație de module de transport greu Goldhofer, montate în prealabil pe o barjă în așteptare.
Barja a fost împinsă spre o zonă de transbordare din apropiere, iar combinația de module a debarcat cu succes pe chei și apoi reactorul chimic a fost transportat peste noapte la locul proiectului pentru a provoca un minim impact asupra traficului din zonă.
Combinația de module Goldhofer cuprindea doveditele module de transport pentru sarcini grele cu câte opt axe, THP/SL și PST/SL (modul autopropulsat). Acestea au fost dispuse în combinații paralele (1 + 1), fiecare cu 24 de linii de axe și o placă turnantă de 300 de tone „Am ales această configurație deoarece traseul impunea limite de gabarit în ceea ce privește lățimea și lungimea acestor reactoare de aproximativ 60 m lungime, iar aceasta s-a dovedit combinația ideală de transport, cea mai compactă și flexibilă”, spunea managerul de proiect de la Mammoet, Marcel Kooyman.
Acest turn de deizobutanizare a pus la încercare nu numai abilitățile întregii echipe de transport, ci și configurația vehiculului utilizat, pentru că, în cazul a două poduri a trebuit să fie adăugată o a treia combinație de module, întrucât Departamentul Transporturilor din Texas nu aproba traversarea podurilor din cauza supraîncărcării axelor, prea puține. Datorită lungimii de transport excepționale, a fost posibil ca cea de-a treia combinație de module să fie plastă pur și simplu sub sarcină, între celelalte două combinații de module, la mijlocul turnului de deizobutanizare, pentru a-i distribui greutatea cât mai uniform, pe cât mai multe axe și a evita astfel supraîncărcarea podurilor. Drept urmare, utilizând inteligent modulele de transport greu Golhofer, acest transport mamut a reușit să parcurgă cei aproximativ 32 de kilometri până la Pasadena în condiții de maximă eficiență, fără probleme majore și în cel mai scurt timp posibil.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Industry
MAMMOET ESTE CU GOLDHOFER

Recent Posts:
În lumea dinamică a mașinilor pentru minerit și construcții, importanța pieselor de schimb și a pieselor de uzură fiabile nu poate fi ignorată. Pentru producătorii de agregate, performanța și durata de viață a echipamentelor de lucru se bazează pe componentele de înaltă ca...
Citeste mai mult
PARTENER MAJOR PENTRU INDUSTRIA ENERGETICĂ Societatea PESADO Transport a îndeplinit recent dificila sarcina de a livra un compresor de gaz de 218 tone de la Veracruz la rafinăria Miguel Hidalgo din Tula. Situată în statul Hidalgo, rafinăria este în curs de renovare și e...
Citeste mai mult
Atragerea și păstrarea clienților are un impact direct asupra profitabilității. O afacere îndreptată spre clienți ajută compania să păstreze clienții și să genereze venituri repetate. Succesul în păstrarea clienților înseamnă mai mult decât să le oferi acesto...
Citeste mai mult
Începând cu 1 martie, mateco România are un nou CEO, Dl. Anthony Pille originar din Belgia. Cu o experiență profesională internațională de peste 12 ani în busine ss management și planificare strategică și organizațională corporativă, Dl. Pille preia conducerea mate...
Citeste mai mult