Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Machinery

NOILE ÎNCĂRCĂTOARE FRONTALE DL200-7 ȘI DL420CVT-7 COMPLETEAZĂ GAMA DOOSAN DL-7

NOILE ÎNCĂRCĂTOARE FRONTALE DL200-7 ȘI DL420CVT-7 COMPLETEAZĂ GAMA DOOSAN DL-7

Gama de încărcătoare frontale pe pneuri „DL-7” de la Doosan este o linie completă de utilaje de generație viitoare, echipate cu motoare noi și puternice compatibile cu standardul Stage V, care oferă o productivitate mai mare, o eficiență sporită a consumului de combustibil și un cost de proprietate redus, toate asociate cu o cabină ce oferă o plăcere de operare de neegalat pe piață. La un an de l a prima fază a lansării noii game DL-7 de încărcătoare pe pneuri, Doosan Infracore Europe își respectă angajamentul de a completa modelele din gamă deja comercializate și distinse cu numeroase premii, introducând pe piață două noi modele DL200-7 și DL420CVT-7.

DL200-7, cel mai mic model din gamă, este propulsat de un motor Perkins 1204J Stage V, cu 4 cilindri, care dezvoltă 106 kW (144 CP) la 2 200 rpm. Cu o putere de 240 kW (326 CP) la 1 800 rpm, motorul Scania DC09, ce echipează modelul DL420CVT-7, oferă cel mai generos cuplu la turații mici. Ambele motoare, sunt motoare diesel ce respectă prescripțiile standardelor de emisii UE S tage V, combinând tehnologiile de post-tratare a gazelor de eșapament: reducerea catalitică selectivă (SCR), oxidarea catalitică (DOC) și filtrul de particule (DPF).

PÂNĂ LA 15% ECONOMIE SUPLIMENTARĂ DE COMBUSTIBIL
DL420CVT-7 este echipat cu o transmisie variabilă continuă (CVT), o tehnologie care combină în mod continuu puterea hidrostatică și puterea mecanică pentru a oferi o variație lină și continuă a vitezei. Astfel, DL420CVT-7 comută automat și fără probleme, de la acționarea hidrostatică, la deplasarea cu viteză mică, la acționarea cutiei de viteze și a convertizorului de cuplu atunci când mașina trebuie să se deplaseze cu viteză mare.

Gama completă de viteze de deplasare - înainte și înapoi - e ste controlată de sistemul CVT. Drept urmare, încărcătorul poate funcționa cu eficiență maximă la turații mici ale motorului și garantează confort superior în deplasare, indiferent de viteza de deplasare. Repartizarea constantă a puterii prin transmisia CVT facilitează pornirile de pe loc suple și progresive, chiar și cu o cupă foarte încărcată și reduce consumul de combustibil cu 15%.

O EXCELENTĂ VIZIBILITATE PANORAMICĂ
Noua cabină a modelelor DL200-7 și DL420CVT-7 oferă un câmp vizual îmbunătățit pentru operator prin reducerea „unghiurilor moarte” din jurul cabinei, datorită utilizării unor ferestre cu 14% mai mari decât la modelele anterioare din gama DL-5. Aceste încărcătoare frontale pe pneuri pot fi livrate opțional cu oglinzi retrovizoare reglabile electric. Pentru o siguranță sporită. Pe cabină sunt instalate standard proiectoare de lucru LED.

CABINĂ NOUĂ, SPAȚIOASĂ ȘI ERGONOMICĂ
Interiorul cabinei noilor încărcătoare pe pneuri DL200-7 și DL420CVT-7 oferă un confort semnificativ îmbunătățit pentru operator, o direcție îmbunătățită și comenzi electronice avansate. Noul sistem Doosan Smart Key situat pe tabloul de bord permite operatorului să pornească mașina folosind un dispozitiv fără cheie, ceea ce este foarte util în prevenirea furtului.

Sistemul Smart Key include funcțiile de blocare de la distanță, deblocare și deschidere a ușii, o funcție de căutare și multe altele. Panoul de control, reproiectat și modernizat, cu sticlă anti-reflex, are și două porturi USB. Noua cabină este echipată standard cu un scaun Grammer Actimo XXL, cu absorbție a șocurilor pe orizontală și verticală, complet reglabil, prevăzut cu suport lombar pneumatic și cu încălzire, precum și centură de siguranță în trei puncte.

Noul joystick EMCV (Electric Master Control Valve), integrat în cotieră, este o altă caracteristică standard a cabinei, permițând operatorului să controleze fără probleme și cu precizie brațul de ridicare și atașamentul încărcătorului. Funcțiile disponibile cu sistemul EMCV includ revenirea automată a cupei la poziția de săpare, oprirea automată la descărcarea cupei și oprirea automată la revenirii cupei, precum și amortizarea la sfârșitul cursei, pentru un confort sporit al operatorului. Joystick-ul ergonomic, cu o cursă mică, a fost conceput pentru a reduce oboseala operatorului și pentru a-i oferi acestuia un control mai precis. El poate fi reglat și setat în funcție de preferințele operatorului prin intermediul ecranului tactil Doosan Smart Touch. Ușor de utilizat și de citit în toate condițiile, ecranul de 8 inch oferă acces la toate setările și informațiile cele mai importante.

Printre funcțiile accesibile printr-o simplă atingere pe ecran se numără imaginile camerei video retrovizoare, comenzile aerului condiționat (încălzire, ventilație și aer condiționat), comenzile sistemului radio și Bluetooth (streaming de muzică, mâini libere) și asistența operatorului. Interiorul reproiectat este mult mai spațios, silențios și confortabil, ceea ce îmbunătățește siguranța și productivitatea operatorului și îi permite să rămână concentrat în timpul lucrului. Operatorul dispune de un spațiu sporit pentru picioare, compartimente de depozitare mai mari și o cutie de răcire, precum și un sistem de aer condiționat mai eficient, cu circulație optimizată a aerului.

POLIVALENȚĂ SPORITĂ PENTRU ACCESORIILE HIDRAULICE
Sistemele hidraulice și liniile hidraulice auxiliare ale modelelor DL200-7 și DL420CVT-7 reacționează prompt la comenzi și au un răspuns lin. O a treia supapă cu debit reglabil și funcție de blocare este instalată standard în circuitul hidraulic, asigurând un debit constant pentru atașamentele acționate hidraulic. Operatorii pot controla ușor și confortabil atașamentele hidraulice prin intermediul butonului rotativ proporțional încorporat în joystick.

Totodată, Doosan, pentru a acoperi cea mai largă gamă posibilă de condiții și aplicații, oferă mai multe opțiuni de echipare cu anvelope, furnizate de cei mai mari producători din lume. Aceste aplicații includ transportul și încărcarea solului vegetal, nisipului, agregatelor și a altor materiale în industrie, reciclare, tratarea deșeurilor, construcții, demolări, minerit și cariere.

De asemenea, Doosan oferă o gamă sporită de atașamente opționale pentru a se potrivi mai bine aplicațiilor specializate și pentru a obține o productivitate și mai mare. Capacitățile standard ale cupei pe DL200-7 și DL420CVT-7 sunt de 2,0 mc, respectiv 4,5 mc. Brațul de ridicare cu cinematică „Z” oferă o forță mare de rupere și o capacitate de ridicare ridicată, excelente pentru materiale grele, precum și un unghi mare de descărcare ce permite descărcarea eficientă a materialelor lipicioase. Ambele modele sunt disponibile în versiunile HL (High Lift Arm și Extra Heavy Counterweight), care asigură înălțimi mai mari de descărcare și polivalență sporită.

PERFORMANȚE SUPERIOARE
Suspensia bratelor de ridicare, asigurată de un acumulator hidropneumatic cu rol de amortizor, conectat la circuitul cilindrilor de ridicare, asigură o deplasare lină, un confort ridicat operatorului și o productivitate sporită datorită stabilității îmbunătățite atunci când încărcătorul este în mișcare. Sistemul de izolare a sarcinii (LIS), integrat suspensiei brațelor, reduce tensiunile exercitate asupra structurii mașinii, precum și smuciturile, evită pierderile de material și permite o viteză de deplasare mai mare.

Beneficiile rezultate includ cicluri de lucru mai rapide, productivitate crescută și economie de combustibil, în special în aplicațiile de transport/manipulare. DL200-7 este echipat standard cu o transmisie hidrostatică de ultimă generație (HST) și cu noi axe ranforsate, față și spate, echipate cu diferențiale cu distribuție automată a cuplului (TPD), care reduc uzura anvelopelor și încălzirea axelor la deplasarea pe suprafețe dure. Transmisia HST oferă patru niveluri de reglare a vitezei maxime și cinci moduri de tracțiune pentru a face față celei mai largi game de aplicații. Setarea unei turații constante a motorului combinată cu șapte limite de viteză în prima treaptă de viteză face posibilă optimizarea utilizării accesoriilor hidraulice. Pentru aplicații ce necesită deplasarea frecventă pe zăpadă sau prin noroi, se poate opta pentru echiparea cu diferențiale cu alunecare limitată la cele două axe.

Echipat standard cu axe ranforsate (HDL) și dispunând de o forță de tracțiune maximă datorită blocării hidraulice a diferențialului (DHL), încărcătorul frontal DL420CVT-7 oferă performanțe excepționale, în special în aplicațiile cu sarcini grele. Blocarea diferențialului, 100% hidraulică, se face
automat, chiar și la cuplul maxim, fără nicio intervenție a operatorului. DL420CVT-7 poate fi echipat opțional cu circuite de răcire independente pentru uleiul din punțile față și spate.

Sistemul inteligent de asistență a operatorului oferit de Doosan (DSGS) este o nouă caracteristică care analizează obiceiurile de conducere și comportamentul operatorului și îl ajută să obțină o eficiență optimă a consumului de combustibil. Viteza maximă de deplasare: 38 km/h.

Fiabilitatea deosebită a celor două noi modele de încărcătoare pe roți este completată de o garanție standard de trei ani sau 5 000 de ore de funcționare.

SISTEMUL TELEMATIC DE MONITORIZARE DOOSAN CONNECT CA DOTARE STANDARD
Încărcătoarele frontale DL200-7 și DL420CVT-7 sunt echipate standard cu sistemul de monitorizare telematică DoosanCONNECT de ultimă generație, care oferă informații complete despre starea și performanța mașinii prin intermediul comunicațiilor radio (rețea de telefonie mobilă și satelit).

Machinery

Recent Posts:

Nacela autopropulsată de tip foarfecă Sunward SWSL 1212HD este un model performant și eficient, perfect pentru piața din România. Renumitul producător Sunward a creat această nacelă electrică pe baza a 3 principii cheie: structură compactă, ușurință în operare și siguranț...


Citeste mai mult

Prin extinderea gamei Lokotrack® sunt acoperite cerințele producătorilor de agregate și mai mult. Lokotrack LT200HPX™ și Lokotrack LT220GP™ sunt cele două noi concasoare mobile cu con ce au fost lansate în premieră de Metso Outotec în cadrul evenimentului live de st...


Citeste mai mult

Două mașini CASE, un încărcător frontal 721 G și un încărcător compact pe șenile TV450, au fost antrenate recent într-o operațiune unică în Florența: pregătirea unui arene de jocuri în inima orașului, în decorul evocator și impresionant al pieței Sa...


Citeste mai mult

O întrebare cheie atunci când dimensionăm parcul auto. Bineînteles, nevoile sunt clare și atât de diferite, iar o soluție de mijloc poate părea dificil de găsit. Cu toate acestea, soluția există și este chiar accesibilă: utilajele multifuncționale ce folosesc o gam...


Citeste mai mult