Follow us


Aboneaza-te la newsleter

News

NOUTĂŢI ÎN TRANSPORTUL AUTO DIN ROMÂNIA, ÎN ACTUALUL CONTEXT INTERNAŢIONAL

NOUTĂŢI ÎN TRANSPORTUL AUTO DIN ROMÂNIA, ÎN ACTUALUL CONTEXT INTERNAŢIONAL

Lipsa semiconductoarelor și cablajelor, livrările întârziate de materii prime și semifabricate, dar și costurile crescute ale energiei și combustibilului – determinate de blocajele globale din aprovizionare cauzate de pandemia mondială de coronavirus și de războiul din Ucraina, reprezintă în prezent o provocare pentru toți jucătorii din indus tria auto, fie că sunt parte a sectorului de producție, logistică sau aftermarket. Toate acestea necesită noi măsuri, iar subiectul durabilității este în fruntea tuturor.

În aceste context, Schmitz Cargobull, în cadrul unui turneu de promovare prin mai multe țări europene, a lansat oficial în România semiremorca aerodinamică EcoFLEX în prezența domnilor: Constantin Burcioi, Director Comercial Schmitz Cargobull România, Matthias Muffert, Head of Product Management Product Line General Cargo Schmitz Cargobull AG, George Badea, Regional Product Manager Schmitz Cargobull, și Sven Kruse, Product Manager Product Line General Cargo Schmitz Cargobull.

La evenimentul ce a avut loc pe 8 iunie , la sediul Schmitz Cargobull România, am fost și noi de față, printre ceilalți jurnaliști din presa de specialitate și numeroși clienți. Noul model de s emiremorcă cu prelată face parte din noua gamă de semiremorci EcoGeneration de la Schmitz Cargobull, care are ca scop regândirea durabilității în transportul auto. Conceptul EcoGeneration, disponibil în tr ei variante – EcoVARIO, EcoFlex și EcoFIX, conferă semiremorcii o formă aerodinamică și, prin reducerea rezistenței la înaintare, un consum de combustibil mai mic și r educerea amprentei de carbon. Lansată anul trecut, întreaga serie EcoGeneration a câștigat imediat premiul german pentru un de sign sustenabil, pentru anul 2022.

Semiremorca EcoFlex este ideală pentru transportul de mărfuri generale și băuturi. Forma aerodinamică care i se poate oferi în cazul lipsei încărcăturii sau când nu este încărcată la volum conduce la optimizarea consumului de combustibil. Conceptul are la bază ajustarea înălțimii utile a părții din spate a corpului semiremorcii, folosind binecunoscutul și consacratul sistem tehnic VARIOS.

Partea din spate a acoperișul, flexibilă, poate fi ridicată și coborâtă manual cu până la 50 cm, cu ajutorul unei pompe hidro-pneumatice, în timp ce înălțimea pe lateral este reglabilă cu ajutorul stâlpilor modulari. Cu ceva experiență, o singură persoană este suficientă pentru a face asta în maximum 15 minute, interval care include și ajustarea prelatei laterale la noua înălțime. Încărcarea și descărcarea se fac la fel ca la celelalte semiremorci cu prelată, atât din spate, cât și din lateral.

Testele făcute de Schmitz Cargobull la nivel internațional, inclusiv în România, au demonstrat că prin utilizarea semiremorcii EcoFLEX cu acoperișul coborât, economiile de combustibil pot ajunge până la 5% față de situația când înălțimea semiremorcii este aceeași din față până în spate. În plus, dacă se folosește și un a utotractor cu șa echipat cu pachetul aerodinamic și cu camere video, în loc de oglinzi retrovizoare, economia de combustibil poate ajunge la 10–12%.

Viitorul este la o rotație de roată.
Cu stimă,
Redactor Șef
Ing. Valeriu BEZDEDEANU
Audiență Generală AG

News

Recent Posts:

Divizia de construcții a grupului Maxagro, cunoscută și sub numele de Compania Drumuri și Poduri Banat, a inaugurat cea de-a treia stație de asfalt din portofoliu. Situată lângă Timișoara, în comuna Sânandrei, investiția reprezentată de stația de asfalt face din Drumuri...


Citeste mai mult

În cadrul unui show desfășurat la centrul JCB World Headquarters, din Staffordshire, Regatul Unit (UK), JCB a dezvăluit presei de specialitate noile sale produse lansate în acest an. Noul dumper electric 3TE JCB își extinde oferta de dumpere 100% electrice de șantier cu șas...


Citeste mai mult

Libertatea lansează o nouă provocare pentru toți colecționarii pasionați de automodelism, sub forma unei machete la scara 1/8, pe care fanii celui mai îndrăgit automobil românesc din toate timpurile și-o pot construi singuri.Dacia 1300 reprezintă o bornă importantă a istoriei a...


Citeste mai mult

În fața unui peisaj economic în continuă schimbare, industria carierelor și balastierelor din România se confruntă cu presiuni crescânde asupra eficienței și rentabilității operațiunilor. Pentru a aborda aceste provocări complexe și a-și menține competitivitatea,...


Citeste mai mult